Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2020

Ojojoj Katarina och Raymond igen tillsammans på Gränslandet...

• Johannus
    Nandez skrev 2020-04-19 22:00:55 följande:
    Ja, jösses
    Jag hoppas att Cruise och Jonas ser till att Raymond åker ut på en gång.
  • Johannus

Blir det sammanslagning så hoppas jag att alla ser till att ta ut  Nina, Christoffer i nästa öråd. Därefter Josefin. 
    Det som blir kvar kan jag ännu med, men usch för detta mobbande av vuxna människor.

• Johannus
    Nandez skrev 2020-04-20 19:58:14 följande:
    Vilken festmåltid
    Ja det måste vara en brak mål innan hela gruppen börjar med intriger. Hoppas dom andra ser att Christoffer inte är den trevligaste. Tror nog att tjejen han kom in med också börjar tröttna på han.

• Johannus
    flygrl skrev 2020-04-21 18:48:59 följande:
    Det där med din fiskande katt är bland det roligaste jag hört i kattväg. Har berättat det för flera jag känner och alla tycker det är jättekul. Du har ingen bild på det hela du kan lägga upp? Om du känner för det alltså. smile1.gif

Intressant det där med lokalbefolkningen. Tack för infon!

Verkligen. Finns risk för ögonproblem med om sandkorn blir kvar innanför ögonlocken.

Asså va det bara jag som tyckte det va en underlig och lite pinsam scen när hon gjorde så? smile3.gif

Hon har inget att hämta i fysiska tävlingar men kommer det nåt som passar henne så kan det ju gå vägen. Typ en ren pusseltävling eller nåt.

Elak va ordet. smile4.gif

Nu klipps ju sånt här hårt och jag är övertygad produktionen tagit bort Raymond ur deras diskussion för att öka spänningen. Dom nämnde ju uppenbarligen honom då han ändå fick deras röst till slut. smile1.gif

Måste kännas jobbigt för henne men den här gången har han nog inte samma möjligheter att domdera med Jonas och Cruise där.

Samma här! smile1.gif

Har också börjat ogilla honom.

Instämmer. Mobbing är avskyvärt. smile4.gif

Ja, grattis Kristove. Det va han värd. smile1.gif

Det hoppas jag med.
    Jag har för mig att det togs bilder när katten kom hem med gäddan, men jag bor 130 mil från mitt föräldrarhem där bilderna finns så svårt att få tag på dem. Har inte varit till hemgården sen 2017 när pappa gick bort. 

• Johannus
    Nandez skrev 2020-04-21 19:46:12 följande:
    Samma strand som lag Syd bodde på
    Trist att dem inte fick ett helt ny strand, men ja dem måste bygga upp på nyt.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-21 19:54:08 följande:
    Nina ska grävas ner i sanden och sitta kvar tills i morgonbitti
    Tyckte det var rätt åt henne då hon förlora och för att jag tycker hon är falsk.
Svar på tråden Robinson 2020