• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • molly50
    Johannus skrev 2020-05-12 19:51:19 följande:

Till och med jag började gråta när Micke fick samtalet  och även Fabian.

Ja,det var samma här.
  • flygrl

Först och främst förlåt än en gång för mitt misstag att spoila Gränslandet. Det va som sagt absolut inte min avsikt att göra så. :/

Men nu lyckades ju TV4 själva redan igår spoila just den tävlingsscenen i den lilla teasern från Gränslandet dom alltid kör i Robinson-avsnitten så ni hade ju fått reda på det senast då.

Jag gillar ju både Priya och Julia och tycker dom tillför lite glädje och humor i årets Robinson. Även om Priya kan va lite behövligt arg ibland med.

Fast lite trist ändå när Priya säger hon tycker det va bra att Mattias fick lämna. Fast å andra sidan har hon ju fortsatt ta Mattias i försvar även efter han lämnat.

Rätt äcklig tävling där dom skulle bära kött med munnen och lägga i sina hinkar. Grisigt som fan jue!

Jag förstår att somliga som Christoffer skippade tävlingsmomentet och i stället passade på äta så mycket härligt grillad spädgris som möjligt.

Men Micke och Kristove gick ut hårt som f*****g vilddjur och fick med sig jättebitar. Kul att Micke vann för det va han värd, särskilt som han hemskt nog blev av med två tänder i fajten. Usch, jag har svårt titta på Micke nu för jag tänker bara på dom losslitna blodiga jävla tänderna och hur det måste ha känts för honom. Men han tog det rätt lugnt som det verkade, Slaktar-Micke.

Härlig frukost dom fick Micke och Fabian och rörande när dom fick snacka med frun (Micke) och mamman (Fabian).

Och så fick deltagarna Ragnar på halsen igen. Fan, jag vill ju ha ut Ragnar och Fabian.

Roligt med alla vinsterna i lyckohjulet. Även om somliga fick flera vinster medans andra blev utan.

• flygrl
    Nandez skrev 2020-05-11 19:05:09 följande:

Ja, man undrar vad som hände

Inte så kul precis MEN det handlar väl också om att inse att Kristove som alla människor har både bra och dåliga sidor. Människa, inte gud.
    Nandez skrev 2020-05-11 19:08:07 följande:

Väl skrivet

Ja, synd att Cruise åkte

Tack!

Ja, med Cruise försvann en viktig del av årets Robinson för mig. Hade velat se honom i final. :/
    Nandez skrev 2020-05-11 19:11:12 följande:

Uppfattade att bara Ragnar pushade Katarina och då tyckte jag att det cvar lite fel. Men jag hade fel.

Ok.
    Nandez skrev 2020-05-11 19:12:10 följande:

Det är lugnt

Tack för din storsinthet!
    Nandez skrev 2020-05-11 19:48:06 följande:

Priya gillar jag mer och mer

Samma här,
    Nandez skrev 2020-05-12 19:34:20 följande:

Dom verkar glada över att Ragnar är tillbaka

Delvis handlar det nog om att typ gilla läget och göra det bästa av nåt man ändå inte kan ändra på.
    Nandez skrev 2020-05-12 19:37:04 följande:

Intressant att se hur gruppdynamiken blir

Ja, det rör om lite i grytan.
    Nandez skrev 2020-05-12 19:47:26 följande:

Åh, Micke fick prata med sin fru

Nandez skrev 2020-05-12 19:48:09 följande:

Goa, fina Micke

Micke år en skön typ och det va han deffo värd. Både frukosten och samtalet med frun.
    Nandez skrev 2020-05-12 19:48:59 följande:

Fabian fick också samtal, verkar vara mamma

Det va också fint. Även om jag samtidigt har svårt för Fabian.
    Nandez skrev 2020-05-12 19:52:06 följande:

Många små lustiga djur

Ja, fascinerande att se och en del är vackra med fina färger.
  • flygrl
    Johannus skrev 2020-05-11 19:37:49 följande:

Ja vad yrar Kristove om nu inför det andra....Söker vänner för att inte sitta löst.

Alla är sig själv närmast. Gäller även för Kristove.
    Johannus skrev 2020-05-11 21:25:06 följande:

Det gör jag med. Hon växer för varje dag och hon vet vad hon pratar om.

Ja, Priya kör med raka puckar och genomskådar skitsnack.
    Johannus skrev 2020-05-12 19:51:19 följande:

Till och med jag började gråta när Micke fick samtalet  och även Fabian.

Det va rörande...
  • Johannus
    flygrl skrev 2020-05-13 01:54:16 följande:
    Först och främst förlåt än en gång för mitt misstag att spoila Gränslandet. Det va som sagt absolut inte min avsikt att göra så. :/
    Men nu lyckades ju TV4 själva redan igår spoila just den tävlingsscenen i den lilla teasern från Gränslandet dom alltid kör i Robinson-avsnitten så ni hade ju fått reda på det senast då.

Jag gillar ju både Priya och Julia och tycker dom tillför lite glädje och humor i årets Robinson. Även om Priya kan va lite behövligt arg ibland med. smile2.gif
    Fast lite trist ändå när Priya säger hon tycker det va bra att Mattias fick lämna. Fast å andra sidan har hon ju fortsatt ta Mattias i försvar även efter han lämnat.

Rätt äcklig tävling där dom skulle bära kött med munnen och lägga i sina hinkar. Grisigt som fan jue! smile2.gif
    Jag förstår att somliga som Christoffer skippade tävlingsmomentet och i stället passade på äta så mycket härligt grillad spädgris som möjligt.

Men Micke och Kristove gick ut hårt som f*****g vilddjur och fick med sig jättebitar. Kul att Micke vann för det va han värd, särskilt som han hemskt nog blev av med två tänder i fajten. Usch, jag har svårt titta på Micke nu för jag tänker bara på dom losslitna blodiga jävla tänderna och hur det måste ha känts för honom. Men han tog det rätt lugnt som det verkade, Slaktar-Micke. smile1.gif

Härlig frukost dom fick Micke och Fabian och rörande när dom fick snacka med frun (Micke) och mamman (Fabian).
    Och så fick deltagarna Ragnar på halsen igen. Fan, jag vill ju ha ut Ragnar och Fabian. smile8.gif

Roligt med alla vinsterna i lyckohjulet. Även om somliga fick flera vinster medans andra blev utan.
    Bra sammanfattning. Jag har inte sett att du spoilat Gränslandet.
  • Johannus
    flygrl skrev 2020-05-13 02:23:12 följande:
    Alla är sig själv närmast. Gäller även för Kristove.

Ja, Priya kör med raka puckar och genomskådar skitsnack.

Det va rörande...
    Så sant att alla är sjg själv närmast, men jag retar mig fortfarande på att Krisove gick så hårt på mot Mattias. Kan inte släppa det. Kristove var bra  fram till dess, men jag blev som rädd för hur han egentligen är.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-12 19:58:14 följande:
    Hoppas Kristove fick svarta handen....Har ännu inte smält hur han uppförde sig för Mattias.
    Han kanske får den
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-13 01:54:16 följande:

Jag gillar ju både Priya och Julia och tycker dom tillför lite glädje och humor i årets Robinson. Även om Priya kan va lite behövligt arg ibland med. smile2.gif

Rätt äcklig tävling där dom skulle bära kött med munnen och lägga i sina hinkar. Grisigt som fan jue! smile2.gif

Men Micke och Kristove gick ut hårt som f*****g vilddjur och fick med sig jättebitar. Kul att Micke vann för det va han värd, särskilt som han hemskt nog blev av med två tänder i fajten. Usch, jag har svårt titta på Micke nu för jag tänker bara på dom losslitna blodiga jävla tänderna och hur det måste ha känts för honom. Men han tog det rätt lugnt som det verkade, Slaktar-Micke. smile1.gif

Och så fick deltagarna Ragnar på halsen igen. Fan, jag vill ju ha ut Ragnar och Fabian. smile8.gif

Alltid intressant att läsa dina inolägg
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-13 02:15:40 följande:
    Inte så kul precis MEN det handlar väl också om att inse att Kristove som alla människor har både bra och dåliga sidor. Människa, inte gud.

Tack! smile1.gif
    Ja, med Cruise försvann en viktig del av årets Robinson för mig. Hade velat se honom i final. :/

Ok.

Tack för din storsinthet! smile1.gif

Samma här, smile1.gif

Delvis handlar det nog om att typ gilla läget och göra det bästa av nåt man ändå inte kan ändra på.

Ja, det rör om lite i grytan.

Micke år en skön typ och det va han deffo värd. Både frukosten och samtalet med frun. smile1.gif

Det va också fint. Även om jag samtidigt har svårt för Fabian.

Ja, fascinerande att se och en del är vackra med fina färger. smile1.gif
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-13 02:56:22 följande:
    Så sant att alla är sjg själv närmast, men jag retar mig fortfarande på att Krisove gick så hårt på mot Mattias. Kan inte släppa det. Kristove var bra  fram till dess, men jag blev som rädd för hur han egentligen är.
    Ja, han förändrades mycket
Svar på tråden Robinson 2020