Robinson 2020
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
Till och med jag började gråta när Micke fick samtalet och även Fabian.
Först och främst förlåt än en gång för mitt misstag att spoila Gränslandet. Det va som sagt absolut inte min avsikt att göra så. :/
Men nu lyckades ju TV4 själva redan igår spoila just den tävlingsscenen i den lilla teasern från Gränslandet dom alltid kör i Robinson-avsnitten så ni hade ju fått reda på det senast då.
Jag gillar ju både Priya och Julia och tycker dom tillför lite glädje och humor i årets Robinson. Även om Priya kan va lite behövligt arg ibland med.
Fast lite trist ändå när Priya säger hon tycker det va bra att Mattias fick lämna. Fast å andra sidan har hon ju fortsatt ta Mattias i försvar även efter han lämnat.
Rätt äcklig tävling där dom skulle bära kött med munnen och lägga i sina hinkar. Grisigt som fan jue!
Jag förstår att somliga som Christoffer skippade tävlingsmomentet och i stället passade på äta så mycket härligt grillad spädgris som möjligt.
Men Micke och Kristove gick ut hårt som f*****g vilddjur och fick med sig jättebitar. Kul att Micke vann för det va han värd, särskilt som han hemskt nog blev av med två tänder i fajten. Usch, jag har svårt titta på Micke nu för jag tänker bara på dom losslitna blodiga jävla tänderna och hur det måste ha känts för honom. Men han tog det rätt lugnt som det verkade, Slaktar-Micke.
Härlig frukost dom fick Micke och Fabian och rörande när dom fick snacka med frun (Micke) och mamman (Fabian).
Och så fick deltagarna Ragnar på halsen igen. Fan, jag vill ju ha ut Ragnar och Fabian.
Roligt med alla vinsterna i lyckohjulet. Även om somliga fick flera vinster medans andra blev utan.
Ja, man undrar vad som hände
Väl skrivet
Ja, synd att Cruise åkte
Uppfattade att bara Ragnar pushade Katarina och då tyckte jag att det cvar lite fel. Men jag hade fel.
Det är lugnt
Priya gillar jag mer och mer
Dom verkar glada över att Ragnar är tillbaka
Intressant att se hur gruppdynamiken blir
Åh, Micke fick prata med sin fru
Goa, fina Micke
Fabian fick också samtal, verkar vara mamma
Många små lustiga djur
Ja vad yrar Kristove om nu inför det andra....Söker vänner för att inte sitta löst.
Det gör jag med. Hon växer för varje dag och hon vet vad hon pratar om.
Till och med jag började gråta när Micke fick samtalet och även Fabian.