• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-03-24 19:33:12 följande:
    Svårt att gissa hur långt man orkar bära
    Fattade inte att lag det andra laget bara fick lägga av utan att end försöka bära lådan.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-03-24 19:53:36 följande:
    Vilket taskigt pris
    Verkligen taskigt pris för det andra laget ha inget och det kommer att göra det ännu jobbigare för det förlornade laget. Fy Fabian så tråkigt.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-03-24 19:56:54 följande:
    Raymond alltså
    Kommer deras lag att hamna i öråd så kommer alla att rösta ut Raymond om han inte råkar få immunitet.
    Han börjar gå alla på nerverna nu även mig och jag som gillade han i början.
  • bananman

Raymond är riktigt obehaglig. Speciellt när han går på Kristina på ett sånt personligt sätt, verkligen trycker ner. Kändes skönt att det var fler som sa till honom i dagens avsnitt, tidigare har alla varit tysta när Kristina blivit påhoppad. Nej, han verkar inte okej i huvudet, faktiskt.

• Johannus
    bananman skrev 2020-03-24 23:44:02 följande:
    Raymond är riktigt obehaglig. Speciellt när han går på Kristina på ett sånt personligt sätt, verkligen trycker ner. Kändes skönt att det var fler som sa till honom i dagens avsnitt, tidigare har alla varit tysta när Kristina blivit påhoppad. Nej, han verkar inte okej i huvudet, faktiskt.
    Håller med dig och jag hoppas att det andra deltagarna sätter han på plats eller att Anders kommer och ger han en riktig utskällning om att skärper han sig inte så får han åka ut.
  • flygrl
    Nandez skrev 2020-03-24 18:35:29 följande:

Bra sammanfattning

Tack!
    Nandez skrev 2020-03-24 18:35:56 följande:

Just så

Nandez skrev 2020-03-24 18:40:26 följande:

Jobbigt att inte kunna sova.

Jo, det är ju det. Särskilt när man måste upp och jobba dagen efter. :/
Svar på tråden Robinson 2020