-
Ja,absolut.Nandez skrev 2020-03-29 19:38:00 följande:Det tar ett tag innan namnen sätter sig. -
Jag hoppas att Lag Nord tar någon som har styrka. Det kan de behöva.
Jag tycker inte att Raymond passar i något lag som han beter sig. -
Men nu tog de honom ändå.Nandez skrev 2020-03-31 19:01:34 följande:Det tycker jag medJa,då är det väl inte så konstigt om hon gillar honom.Johannus skrev 2020-03-31 19:31:48 följande:Jag tycker heller inte att Raymond passar i nåt lag, men tydligen så gillar hon den ljusa tjejen honom har jag läst på FB . Dom var tydligen par i programmet.
-
Ja,nu börjar man undra.Johannus skrev 2020-03-31 19:58:35 följande:Vem är hon Katarina ? Varför ser hon nästan hela tiden till att det blir gräl....Kan hon vara en dit satt intrig makare?
Men å andra sidan så förstår man ju också om hon tröttnar på ständiga pikar och tjafs från de andra. -
Fast hittar man mat så ska man väl dela med sig av det till alla. Om de inte har gjort det så kan jag förstå om Katarina vill berätta för de andra.Johannus skrev 2020-03-31 21:09:25 följande:Ja. ,men nu vad jag förstod så tjallade hon på Nina och polisen när dem pratade om vem som hade tagit sockerröret. Alltså måste hon vara den som lyssnar på allt och alla och tjallar för att det ska bli intriger.
Är man psykolog som hon påstår sig vara så är man inte så skör som hon verkar för man ska orka lyssna på människor med svåra saker som dem är med om och så verkar hon inte betee sig i Robinson.
Jag kan ha fel, men jag undrar om hon är den så kallade Mullvaden.
Det kanske var ett spel av Katarina att bli lessen av Raymond vissa gånger, men ja Raymond har varit elak mot henne.
Men jag kanske har missuppfattat det.
Ja,framförallt Raymond har ju varit riktigt elak mot henne.
Och sitter man då som de gör på en öde ö med dåligt med mat så är nog inte ens en psykolog särskilt stark. -
Ja,verkligen.Nandez skrev 2020-04-01 18:28:02 följande:Ja, då lessnar man -
Det är kanske Nina som styr och ställer i lag Syd.Johannus skrev 2020-04-05 23:06:31 följande:Heter han Fabian han som var med Nina och valde?. Han ville ha Ragnar över till deras lag och det andra med, men Nina fick som hon ville (kanske hade hon förklarat sina känslor för Fabian om (Raymond) och det fick bli som Nina ville, men det kommer att bli bråk i lag syd det kan man räkna med. Lag syd hade haft bättre om dem valt nån av det två andra som vile byta lag om dem tänkt efter. -
Raymond är så fruktansvärt nedlåtande.
Jag menar...valpen? Han,om någon,beter sig väl som en snorvalp i så fall?
Och Nina som kör över hela laget för att få tillbaka Raymond. Gillar inte henne heller. -
Jag håller med om att Fabian också har betett sig illa.flygrl skrev 2020-04-07 01:50:19 följande:Usch va otrevligt det blivit i lag Syd sen Raymond kom tillbaka.
Som sagt jag tycker Raymond, Fabian och Nina ska ut nu. Vilket jävla svek att släpa in Raymond i laget igen. All ilska här i tråden verkar riktas mot Nina men va säger ni om Fabian då som till laget sa att han absolut inte ville ha tillbaka Raymond och sen är skitglad över att dom mot lagets vilja valt just Raymond? :/
Nina va ju åtminstone öppen mot lagkamraterna att hon ville ha tillbaka Raymond medans Fabian är en riktigt lömsk orm som inte alls går att lita på. Han va ju lika delaktig i Raymonds återkomst som Nina.
Och Mattias möte med Raymond sen...han kröp ju för fan för Raymond.
Bra att Nord slog Syd i pristävlingen.
@Johannus: Såg du att jag svarat dig en liten bit upp i tråden?
Men han kanske är för mesig för att våga säga emot Nina?
Om inte så är han ju lika falsk som henne. -
Ja,precis. Kan bara hålla med.Johannus skrev 2020-04-07 02:07:44 följande:Ja Raymond är nedlåtande egotrippad och fatta att han kommer att vara ännu mer nedlåtande eftersom Nina är på hans sida. Nina är kär så för henne betyder inte gruppen nåt mer.
Skulle skratta och må gott om alla det andra skulle säga att dem tänker gå över till lag Nord då skulle Nina och Raymond bli ensamma....eller kanske med det nya deltagarna.
Men Fabian verkar ju inte heller så mycket bättre som även han gick emot hela laget och lät Raymond komma tillbaka.
Trots att han sagt annat när de skulle rösta om det tidigare.