Robinson 2020
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
Avsniitt 5 i morgon (Australien)
Det va verkligen en spännande final där förutsättningarna ställdes helt på ända när Christoffer åkte ut det första som hände. Därmed öppnades som sagt nya möjligheter för dom tre finalisterna.
Intressant att se att alla utom en av gamla gänget la sina röster på Christoffer. Lite märkligt förresten att alla hade fräscha kläder utom Mattias som visserligen va snyggt välrakad men hade samma kläder som alltid i Robinson.
Imponerande anläggning dom byggt upp för sluttävlingen och mycket instruktioner att hålla rätt på för finalisterna. Och spännande blev det med Clara som direkt tog täten med Micke och Priya jagande en bit efter. Stark upphämtning av både Micke och Priya som mot slutet närmade sig Clara och Micke som lyckades ta sig förbi och jublande kunde bli årets Robinson. Fantastiskt!
Visst höll jag på Priya i första hand men unnade ändå Micke att vinna nästan lika mycket. En sympatisk, sjysst människa som behandlat alla med vänlighet och respekt, flitigt donat med elden och käket och därför i mina ögon är en värdig vinnare! Roligt också hur övriga deltagare hyllade honom!
Slut på årets Robinson...lite vemodigt som sagt.
Som sagt jag är assistent och mormor till tre barnbarn med särskilda behov så både föräldrarna och jag jobbar så gott som dygnet runt. Vi har ingen fritid. Svårt att förklara, men vi har ingen fritid mer än sent på natten när alla sover.
Helt klart....tror nog att Christoffer känner sig besviken.
Oj vilken bana. Jag blir bara trött när Anders berättar
Ja det bästa vara att inte Clara vann. Lite hugg har jag fortfarande mot Micke eftersom han var emot Mattias, men helt klart har han varit den snällaste personen av alla och han har sett till att alla fåt mat i mun så för den skull så är han den Värdiga vinnaren.
Trist att detta roliga är slut, men hoppas vi kan fortsätta att diskutera andra program.
Jag ska försöka titta på play Robinson Australien för jag vet att dom har roliga tävlingar så jag återkommer när jag har börjat kolla. Ska vi diskutera här om dem eller ska vi göra en ny tråd?
Cllara ställd av Fabian
Christoffer ute, härligt
Kellere Micke än Clara
Tack och lov så vann Micke och inte Clara
Så fina dom är med Micke
Vad tycker du, ska vi starta en egen tråd?
Avsniitt 5 i morgon (Australien)
Jag tror Christoffer blev lite ställd av Janis fråga.
Hoppas de röstar ut honom nu.
Ja! Christoffer blev utröstad!
Undrar varför? De har väl alltid hållit ihop. Tills han vände sig emot Mattias kanske.
Jaha, då var det klart då. I finalen märkte jag att jag hejade på Micke, som andra Clara och minst på Priya.
Vilken lång och mångsidig finaltävling! Tänk att det var så jämnt till slut.
Chris, Raymond och Nina var inte med bland de som åkt ut efter sammanslagningen.
Vad ska man göra nu när inte Robinson finns? Är bara hemma pga dessa tider så det har känts så bra att ha Robinson som en återkommande grej.
Ja! Christoffer blev utröstad!