Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2020

Mattias har verkligen blivit en hackkyckling. Att Ragnar blev hackad var för att han blev som han blev negativ, irriterad på allt, men det verkar som att det alltid måste vara någon som blir hackkyckling vilket jag tycker är fult mellan vuxna människor.  Ogillar mobbning då jag vet hur man själv mår som mobbad.

• Johannus
    flygrl skrev 2020-05-09 02:03:27 följande:
    Väldigt sorgligt det där med farföräldrarna... smile4.gif
    Lol ang kaffet. smile2.gif

Tycker inte Ragnar nånsin vart hackkyckling på det sätt som Mattias blivit. Men visst har folk stört sig på Ragnars fasoner.

Jag tror det finns både ont och gott i oss människor och visst tycks det finnas ett behov hos oss att få se ner och slå ner på nån. Att ha nån som står under oss typ. Det kan uppstå otäcka tendenser i grupper av människor och det skrämmer mig som också vart utsatt för mobbing och annan skit. :/
    ObestämdSkrattande

• Johannus
    Nandez skrev 2020-05-10 18:30:12 följande:
    Spännande med både Gränslandet och Robinson i kväll smile1.gif
    Ja det ska bli spännande Glad
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-10 20:40:40 följande:
    Men Ragnar
    Han är då över känslig på allt inte bara breven.
  • Johannus

Hoppas Ragnar åker ut nu och att det blir en till tävling så att en till åker och så det som blir kvar kommer in i Robinson. På ö-rådet så kommer två att åka ut så det är väl dags och stänga Gränslandet.

• Johannus

Jag tror att det är Mattias som åker i kväll då det är 

Christoffer
    Clara
    Josefin
    LÄkaren (vad han heter nu)
    Kristove

Som vill ha ut han

• Johannus
    Nandez skrev 2020-05-10 21:09:37 följande:
    Knip igen Clara
    Säger samma Knip igen Clara.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-10 21:19:58 följande:
    Kristoves förändring gillar jag inte
    Håller med dig för jag gillar inte heller Kristoves förändring. Tror att det är Josefin som påverkat honom, men att bli direkt elak det hade jag inte vela se av honom.
Svar på tråden Robinson 2020