Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2020

Nandez skrev 2020-03-22 21:53:03 följande:
    Väntat att Pia blev immun
    Men hon verkade inte glad utan mer tyckte att lag syd ansåg henne som svag.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-03-22 21:59:18 följande:
    Vilket tjafs
    Ja det blev tjafs när det inte hade varit det tidigare. Linn är lite egen så om hon förlorar duellen så kommer hon inte vara glad.

Inte Ola heller, han berättade före Ö-rådet att hans fru var med förra året och klarade sig i 18 dagar. Han vill nog stanna längre än hon fick vara med.
  • Johannus
    Hobgoblin skrev 2020-03-22 22:23:21 följande:
    Intresserar mig hur man kan låta ett tv-program uppta så mycket av ens engagemang. 
    Dokusåpor är vår generations största misstag, en massa type-castade mediakåta freaks som gör sig till fullkomligt åtlöje för en hel nation.
    Sorgligt!
    Men sluta och lägg in inlägg här om du inte är intresserad. Öppna en egen tråd som du är intresserad av.

Låt oss andra får skriva det vi vill.
  • Johannus
    Hobgoblin skrev 2020-03-22 22:42:11 följande:
    Men .... det är ju bara du (och jag också då) som skriver.
    Ser du Idol, Talang, Farmen och liknande också?
    Vad har det för betydelse hur många som skriver och vad någon skriver?

Jag ser på programmen du nämner och det har jag all rätt att få göra eftersom jag gillar programmen.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-03-23 19:38:24 följande:
    Jösses, Raymond har huggit sig i foten
    Raymond högg sig i foten förra veckan, 5 stygn fick han.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-03-23 19:55:39 följande:
    Vilket tjafs i lag Syd
    Kommer att vara ordentliga tjafs i lag syd med Raymond och Psykologen. Och med Polisen och han den långe karln.

Kommer även att vara tjafs på lag Nord nu eftersom Hasse och Johan ljög för Ola.
  • Johannus
    flygrl skrev 2020-03-24 02:02:30 följande:
    Nu har Robinson kommit i gång ordentligt med tjafs och intrigerande. Örådet fick lag Nords harmoni att krackelera och en uppdelning i två grupperingar blir tydlig.

I starka lag Syd fortsätter spänningarna och ffa mellan Raymond och Katarina, där Katarina får ta emot en hel del aggression från Raymond som verkar störa sig nåt enormt på henne. Tycker han går på alldeles för hårt och borde sansa sig lite både för omgivningens skull och för att han själv löper risk åka ut tidigt om dom andra får nog av honom. :/

Jag har inget emot varken Ola eller Linn så det kvittade lite vem som höll sig kvar av dom båda.
    Hoppas Cissi repar sig och kommer tillbaka. Tråkigt när folk måste lämna pga hälsoskäl.
    Och så hoppas jag Pia kan bita sig kvar ett tag till. smile1.gif
    Håller med dig helt och hållet Glad
  • Johannus
    flygrl skrev 2020-03-24 02:16:30 följande:
    Känner kanske till Raymond lite extra då jag själv också har latinamerikanskt ursprung fast Cuba och Venezuela då. Håller helt med att Raymond behöver tagga ner. Han visar fram en rätt osympatisk sida nu. :/

Kristove ger ett sjysst intryck so far. Tävlingsinriktad men samtidigt lugn och balanserad. smile1.gif
    Ok då förstår jag att du vet mer om Raymond.
    Ja Raymond bör nog tagga ner sig innan han får alla emot sig, även den ljusa långa mannen som irriterar sig på flickorna.

Kristove är en skön person än så länge och jag hoppas han kan hålla humöret hela vägen till final.
  • Johannus
    flygrl skrev 2020-03-24 02:30:30 följande:
    Tack! smile5.gif
    Svårt att sova du med?
    Ja jag har svårt att varva ner mig. Jobbar eftermiddagar och kvällar till 20.00-21.00 och sen måste jag bara sitta och varva ner. Var nu på väg att dra mig till sängen, men var tvungen att kolla in på FL innan, men nu blir det att sova.

Gonatt sov så gott när du går i säng Glad
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-03-24 19:33:12 följande:
    Svårt att gissa hur långt man orkar bära
    Fattade inte att lag det andra laget bara fick lägga av utan att end försöka bära lådan.
Svar på tråden Robinson 2020