Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2020

molly50 skrev 2020-03-31 20:17:28 följande:
    Ja,nu börjar man undra.
    Men å andra sidan så förstår man ju också om hon tröttnar på ständiga pikar och tjafs från de andra.
    Ja. ,men nu vad jag förstod så tjallade hon på Nina och polisen när dem pratade om vem som hade tagit sockerröret. Alltså måste hon vara den som lyssnar på allt och alla och tjallar för att det ska bli intriger.

Är man psykolog som hon påstår sig vara så är man inte så skör som hon verkar för man ska orka lyssna på människor med svåra saker som dem är med om och så verkar hon inte betee sig i Robinson.

Jag kan ha fel, men jag undrar om hon är den så kallade Mullvaden.

Det kanske var ett spel av Katarina att bli lessen av Raymond vissa gånger, men ja Raymond har varit elak mot henne.
  • Johannus
    bananman skrev 2020-03-31 22:00:54 följande:
    Tycker inte Katarina verkar så skör. Att hon börjar gråta av hur Raymond var på henne tycker inte jag är konstigt. Dom gångerna har han ju varit riktigt läskig.
    Håller med dig om att Raymond varit läskig, men tycker ändå att det är nåt skumt över Katarina eftersom hon var tvungen att tjalla åt Mattias och den andre killen vad tjejerna sagt.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-01 19:40:06 följande:
    Ja, ha, ha
    Nu är det bara Nina sim vill ha kvar Raymond så vi får se hur det går för han.
    Det kan vara så att Nina har hittat fler symboler och då åker han tillbaka till sitt gamla lag, 
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-02 19:52:07 följande:
    Cruise står inte högt i kurs
    Tittade på Robinson i kväll, men hängde inte med. Varför står inte Cruise högt i kurs? Han har kunskap att leva i ödermarker så fattar inget....eller så missade jag nåt.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-02 19:54:46 följande:
    Tjejerna fixade nätet
    Ja det ska vara tjejer till allt :) Nina verkar vara duktig med fiske.

Dessa karlar som är i lag Syd kan inte överlevnad verkar det som.
  • Johannus

I lag Nord verkar dem heller inte vela skaffa mat förutom Kristove som hittade kasava. 
    Alla måste ut och leta mat och inte gnälla att dem är hungriga och inte orkar nåt.

Svar på tråden Robinson 2020