Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2020

flygrl skrev 2020-04-28 12:04:59 följande:
    Det är jag som är den skyldiga och jag vill verkligen be om ursäkt om jag sabbat spänningen för nån/er alla. Det va inte min mening men dels visste jag inte att Gränslandet också sändes på TV dels fick jag intrycket att andra i tråden tänkte skippa kolla Gränslandet.

För så har det ju vart i Sveriges mästerkock nyligen att flera skippade kolla Sveriges mästerkock: Efter stängning där dom utslagna ur huvudtävlingen hamnade. Efter stängning sändes dessutom enbart på Play (tror jag).

Men som sagt inte min avsikt sabba för er andra så i fortsättningen kommer jag först skriva om Gränslandet efter det sänts på TV4 söndag kväll.
    Ingen fara för min del. Jag hade inte sett vad som skrivits.
    Men det är bra om det inte skrivs om det innan Gränslandet har sänts på tv,tycker jag. 
    flygrl skrev 2020-04-28 13:02:10 följande:
    molly50 skrev 2020-04-26 21:52:38 följande:

Ja,precis! Ingen av dem är ju bättre än den andra. De är ju lika goda kålsupare båda två.

Skönt att falska Nina blev utröstad. Nu hoppas jag lika falska Josefina går samma väg i nästa öråd.
    Ja,det var skönt. Ja,det tycker jag med. Men kan samtidigt inte låta bli att tycka lite synd om Jossan som verkar så ledsen och nedstämd nu.
    Men det kanske bara är krokodiltårar. 
  • molly50
    flygrl skrev 2020-04-28 17:31:30 följande:
    Jag är alltid väldigt noga med att inte spoila va som händer i TV-program, filmer osv och hade jag vetat att Gränslandet sändes i TV4 och inte bara på Play hade jag aldrig skrivit dom där inläggen. Dessutom fick jag intrycket att deltagarna i tråden tänkte skippa att se Gränslandet så då tänkte jag att jag kunde skriva om det jag sett på Play.

Men men jag kommer inte nämna va som händer i Gränslandet förrän efter det visats på TV4 söndag kväll.

Visst är det lite sorgligt att se hur ledsen och bedrövad Josefina blivit. Ingen aning exakt va som rör sig i hennes huvud nu men klart jag också kan känna viss empati för henne.
    Ok. Det är bra.
    Det är,som sagt,ingen fara för min del då jag missade det du hade skrivit.

Ja,precis. Men hon har ju faktiskt lite sig själv att skylla också.
  • molly50

Ragnar börjar bli jobbig med sitt gnäll.
    Och Fabian verkar skryta om sin egen förträfflighet.

• molly50
    Nandez skrev 2020-05-03 20:39:13 följande:
    Ja, otroligt
    Verkligen!
    Johannus skrev 2020-05-03 20:45:55 följande:
    Hon vill visa sig stark, men jag hoppas hon åker nu ut.
    Ja,det hoppas jag med.
    Johannus skrev 2020-05-03 20:52:36 följande:
    Hur kan dom gilla kokosbollar då dem har ätit kokos hela tiden?

Jag hade nog öedragit pärlsocker där.

Men det gör jag å andra sidan alltid. *S*

• molly50
    Johannus skrev 2020-05-03 21:00:15 följande:

Vem tror ni åker ut på Ö-rådet? Jag har ingen koll alls, men hoppas det blir Ragnar eller Josefin.

Jag hoppas på någon av dem eller Fabian.
  • molly50
    Nandez skrev 2020-05-03 21:05:38 följande:
    Ja eller Fabian
    Jag tycker Ragnar har blivit så gnällig. Och Fabian verkar mest skryta om sin egen förträfflighet.
  • molly50
    Johannus skrev 2020-05-03 21:11:49 följande:

Usch så gnällig och avundsjuk Ragnar är....Fy!

Ja.verkligen! Det är klart det är jobbigt att vara utan mat och brist på sömn osv.
    Men alla är ju i samma situation. Men ingen annan gnäller lika mycket som honom.
Svar på tråden Robinson 2020