Robinson 2020
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
Gnissel i lag syd redan.
Lag Syd är uppenbarligen starkast nu och tog också Robinson-tävlingen. Stor fördel att inte Hasse va med i tävlingen då han är både stark, smidig och verkar smart. Syd har inte bara fler starka deltagare utan också alla redskap så dom lättare kan bygga och fixa mat. Men coolt av Nord komma på det där med använda glasögonen för göra upp eld. Gick ju nästan enklare än med tändstål som ofta brukar ta rätt länge i Robinson.
Men dom fysiskt starka och dominanta snubbarna i lag Syd är inte bara en fördel utan det leder också till spänningar och konflikter. Tror att en sån som Raymond kan komma åka ut tidigt om han inte blir softare i attityden. Fysisk styrka och vinnarinstinkt räcker inte långt om nog många går ihop för få ut honom. Minns hur det gick för Nick första säsongen han va med. Raymonds huggsår i foten kan iofs bli hans fall med om det blir infekterat vilket det lätt kan bli där på ön.
Future will tell.
Gillar ditt inlägg. Hade jag suttit vid datorn hade jag bara plussat. Varför går inte det från luren? Då får jag göra såhär istället: )
Var tvungen att kolla när Robinsson började sändas. Kan bara säga What?! Är du 97a?!
Inget konstigt med det. Det är jag som nästan alltid tror att folk på internet som skriver bra och verkar bra (typ att inspireras av/se upp till, vet inte hur jag ska förklara) typ är äldre än jag.
Kanske dags att inse att det är JAG som börjar bli en oldie Jag e -84a.
Brukar oftast skriva som (Soë), iaf innan min fl-paus.
Visst är det han som kallade slimmade psykologen för 'sparkdräktssosse'? Jag varken förstod det eller tycker att man ska racka ner politiskt (kan iaf tolkas som det).
Finns betydligt bättre saker att racka ner på än en snäll sosse!
Och sossarna som gett oss alla gratis utbildning, semester och ett starkt trygghetsnät. Moderaterna har ju historiskt röstat nej till alla förslag som är bra för folket.
Och exakt där lägger jag ner politiskt snack jag med...; )
Det är hon nog. Snäll och trevlig alltså. Tänkte på det några andra sa, att hon var gnällig av sej. Hade tänkt skriva 'hon e nog tuffare än hon ser ut', men hon ser ju rätt tuff ut, på ett bra sätt; )
Ja det var spännande tävling, men det här med Toapapper är nu mera en världsnyhet hur viktig den är
Vad kul att du känner Mikael. Han verkar vara kunnig i att laga mat och han blir nog kvar länge på grund av det. Han verkar vara en go gubbe.
Varför skulle inte yngre kunna gilla Robinson? Jag har alltid förstått att alla åldrar gillar programmet och jag är glad att vi här i diskussionen är blandad ålder. Jag är född -56 så jag är gammal, men jag gillar program med tävlingar.
Ja, syd var vassare
Hon verkade vilja hem