Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2020

flygrl skrev 2020-05-06 21:25:26 följande:
    Pärlsocker år klart godare än kokos!
    molly50 skrev 2020-05-03 21:11:45 följande:

Jag tycker Ragnar har blivit så gnällig. Och Fabian verkar mest skryta om sin egen förträfflighet.

Ragnar och Fabian har fan spårat ur helt.
    molly50 skrev 2020-05-03 21:27:46 följande:

Jag börjar gilla Mattias mer och mer.

Samma här.Asså, är jag den enda här som tycker det ser helt ok ut?
    molly50 skrev 2020-05-04 20:01:49 följande:

Det förstår jag med.

Men vad Fabian gnäller på honom.

Mattias svor högt och drämde handen i den där labyrintskylten men fast han sen tydligt bad om ursäkt för det behandlas han fortfarande som om han vore en mördare eller nåt. Fjantigt av Fabian mfl. :/
    Ja,det tycker jag med.

Ja,det har de verkligen.

Jag gissar att du är en man och därför tycker det är snyggt.

Ja,precis! Men Raymonds ständiga hackande och gnällande hade man överseende med.
    Josefina kan ju inte heller bete sig som paktar och snackar skit.
  • molly50
    Johannus skrev 2020-05-06 22:02:45 följande:
    Mattias blev arg för tävlingen, men han vart arg på sig själv och ingen annan, men det kommer att snackas vid lägret att han ska ut för han blev arg på alla andra. Hoppas inte dom väljer att ta ut Mattias.
    De var väl arga för att han tog med sig ett av deras tändstål också.
    Men han bad ju om ursäkt sen.
    Är han inte immun i örådet i och med att han är befälhavaren nu?
  • molly50
    Nandez skrev 2020-05-07 19:49:49 följande:

Usch för Josefine

Jag hoppas att hon och Fabian ryker nu.
  • molly50
    flygrl skrev 2020-05-08 17:53:08 följande:
    Ha ha va? Nädu, flygrl = flyGIRL är en tjej, en heterosexuell tjej.

Och jag tycker enbart Julias bikiniöverdel (?) ser ok ut rent estetiskt, inget annat.

Josefina är som vi redan konstaterat rätt vidrig med sitt skitsnack och paktande och måste ut på söndag. Förhoppningsvis med Fabian i släptåg eftersom två ska ut.
    molly50 skrev 2020-05-07 08:56:24 följande:

De var väl arga för att han tog med sig ett av deras tändstål också.

Men han bad ju om ursäkt sen.

Är han inte immun i örådet i och med att han är befälhavaren nu?

Mattias är ondskan själv enligt Josefina och Fabian och kan inte förlåtas. :/

Jag undrar också hur det är med immuniteten. Fast det är väl den som vinner söndagens duell som också är immun på örådet.Japp, det vore fan en lättnad.
    Haha! Sorry! Jag ser lite dåligt och hade inga glasögon på mig så jag läste lite fel på ditt namn. Ber om ursäkt för det. 
    Jag tycker nog den är lite för vulgär för min smak. Visar lite för mycket. Men smaken är ju som baken. 

Ja,exakt! De kunde acceptera Raymonds klagande och bråkande,men inte Mattias? Märkligt,minst sagt.
    Jag hoppas också de åker ut båda två.

Ja,det kanske är så det är.
  • molly50
    flygrl skrev 2020-05-09 02:12:21 följande:
    Ingen fara, sånt kan hända (ang att du gissade att jag va en man).

Jag har nog ärligt talat inte tänkt så mycket på hur mycket Julias bikiniöverdel visar. Ska specialstudera det när tillfälle ges. :P

Men just så där orättvis är ju tillvaron ibland dvs att den ena personen kan få göra vafan som helst utan att få mothugg medans andra hela tiden måste passa sig va dom säger eller gör. :/
    Tack! Det var skönt att höra. 

Haha! Ja,du får göra det. 

Precis. Men att som vuxna människor bete sig så och utse en till hackkyckling tycker jag är fult.
    Jag blev själv mobbad som barn och hade nog haft svårt att acceptera ett sådant beteende.
    Oavsett om det var jag eller någon annan som var hackkycklingen.
    Jag är hellre rak och ärlig med den det berör.
  • molly50
    flygrl skrev 2020-05-10 15:48:51 följande:
    Javisst är det fult och grymt att utse en hackkyckling. Även jag utsattes för mobbing som barn och därför berör det mig extra mycket att se eller höra om sånt. :/

Det är klart det är mycket mer konstruktivt och humant med rak och ärlig kommunikation istf dra i gång mobbing-drev.
    Ja,precis. Det är samma här.

Ja,absolut! Men vi tjejer är väl ofta lite sämre på det,av någon anledning,
  • molly50
    flygrl skrev 2020-05-10 17:45:51 följande:
    Vi är flera i tråden som har erfarenhet av mobbing och det visar ju skrämmande nog att det är vanligare än många vill tro... :/

Ja, rak kommunikation är lättare sagt än gjort. Tyvärr. Det kräver självförtroende och mod.

Men även killar/män kan mobba. Kolla på Raymond tex. :/

Tror jag hade haft det ganska tufft om Raymond och hans gäng gått på mig sådär då jag är ganska blyg med. Usch! Skönt att man slipper va med där på ön.
    Ja,precis.

Ja,så är det ju.

Ja,absolut. Jag hade nog gjort mig osams med Raymond om jag varit där med honom. Jag hade nog inte kunnat hålla snattran om han gett sig på mig.
    Anser jag mig orättvist behandlad så säger jag vad jag tycker.
    Jag var på god väg att svara honom när han tjafsade med Cruise i en tråd i en Robinsongrupp på facebook.
    Men valde att inte svara.
    Jag tyckte att Cruise hanterade det bra själv och fick hjälp av några andra.
Svar på tråden Robinson 2020