Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Ni som testat bisolvon

LiinnB skrev 2020-03-16 13:05:13 följande:
    Precis, den löser upp slemmet i slemhinnorna, inte bara i halsen utan den går ut i hela kroppen och löser upp. Gör att det blir lättare för spermierna att ta sig fram.

Men det finns absolut ingenting som är bevisat, men då det är så många som blivit gravida i samband med att dem tagit hostmedicin och haft svårt att bli gravida innan så kan det vara värt att prova alla fall.
    Hur många då exakt? Det finns inga vetenskapliga belägg, bara individer som vittnar om att de blivit gravida redan månaden efter de använt bisolvon. Jättebra, om det nu är slemhinnorna det beror på och som kan påverkas av medicinen, men har man något av alla andra möjliga besvär så hjälper det ju inte iaf.
  • Anonym (Anonym)
    LiinnB skrev 2020-03-16 16:33:21 följande:
    Hur många, ingen aning. Precis som jag skrev så är det inte bevisat att det är just bisolvonet som lett till att dem blivit gravida. Men då man läst i olika forum här på FL så är det ett gäng som säger sig blivit gravida då dem tagit hostmedicin. Om det beror på det eller om det var slumpen kan ingen veta. Men nu kommer jag ändå testa och vill bara veta hur många tabletter/dag dessa personer tagit:)
    Ja jag har också sett en del människor och undrat, men med tanke på hur många som blir gravida på säg ett år och de som säger sig ha använt Bisolvon är ungefär en handfull eller två så känns det inte så tillförlitligt.
Svar på tråden Ni som testat bisolvon