Oskuld och okysst 25 år
Hej, tycker ni att det är patetiskt att vara oskuld och okysst när man är 25 år?
Hej, tycker ni att det är patetiskt att vara oskuld och okysst när man är 25 år?
Nej det är inte på något sätt patetiskt att vara okysst och/eller oskuld vid 25 års ålder. Är det någon som tycker det så är det snarare den som är patetisk. Vissa är "late bloomers" helt enkelt.
Det bästa sexet kommer dessutom långt senare i livet för de flesta i alla fall.
Beror på om du är man eller kvinna. Sedan kanske patetiskt inte är rätt ord men jag är inte intresserad av en man som är okysst i den åldern. Men jag vill inte använda ordet patetiskt för det.
Förutsätter att du är man. Kvinnor har nog svårt att hålla emot så länge. Dom blir uppvaktade hela tiden av kåta killar.
Jag var det. Det var inte kul och jag är glad den tiden är över. Patetiskt? Kanske, men det gäller bara att se framåt. Obs:är kvinna.
Ja jag är man kan jag tillägga
Nej det är inte på något sätt patetiskt att vara okysst och/eller oskuld vid 25 års ålder. Är det någon som tycker det så är det snarare den som är patetisk. Vissa är "late bloomers" helt enkelt.
Det bästa sexet kommer dessutom långt senare i livet för de flesta i alla fall.
Jag var oskuld men inte okysst i den åldern
Jag kallar däremot de kvinnor som dissar en man för att han inta haft sex vid 25 års ålder för patetiska...
Det är bättre att vara oskuld vid 25 än att förlora oskulden som stupfull 15-åring på en fest.