• Pierott

Misstänker uthängning

Kopierade du din förra tråd rakt av eller? Det är fortf din inbillning, sluta slemma på unga tjejer så behöver du inte oroa dig.

• Pierott
    Anonym (Sorg) skrev 2020-03-23 14:16:07 följande:

Ja. Och redigerat lite.

Oavsett om du redigerat eller inte så lider du fortf av paranoia. Om du inte är den dömda taffsaren som hotar med självmord stup i kvarten, du svarade aldrig på det i din förra tråd. Om du är han får du leva med konsekvenserna av vad du gjort, vad man sår får man skörda.
  • Pierott
    Anonym (Sorg) skrev 2020-03-23 16:09:29 följande:

Jag är ingen tafsade din dåre. Inte i närheten av sexism.

Varför svarar du inte på min fråga?
  • Pierott
    Anonym (Sorg) skrev 2020-03-23 17:58:24 följande:

Jag svarade just på din fråga. Nej. Jag är inte skyldig. Och för den andra. När det kommer till den andra tråden. Så undrar jag vad du uppfattar eftersom jag förklarar att jag inte är skyldig. Men att jag blir behandlad som om jag vore det. Jag har aldrig begått övergrepp eller sexuell diskriminering.

Ps. Jag är inte paranoid.

Fast jag frågade inte om du är skyldig utan om du är den personen jag syftar på. Och med tanke på ditt svar tolkar jag det som så. Och då får du räkna med att bli behandlad såhär efter det du uttalat om kvinnor.
  • Pierott
    Anonym (Sorg) skrev 2020-03-23 18:28:32 följande:

På vilket sätt har jag uttalat mig som får dig att tro att jag är misstänkt.

Du förnekar det ju inte, eller hur? Det enda du skrivit är att du inte är skyldig till det du anklagats för.
  • Pierott
    Anonym (Sorg) skrev 2020-03-23 18:44:16 följande:

Klart att jag förnekar. Jag är inte skyldig. Kan lika gärna göra mig ett ska test. Dessutom är jag oskuld och har varit det i hela min uppväxt.

Ja, jag undrar varför du är det.......
  • Pierott
    Anonym (Sorg) skrev 2020-03-23 21:29:55 följande:

Det där var en förolämpning. Fuck you. Jag skulle aldrig våldta någon. Man ska aldrig blanda dom skyldiga med dom oskyldiga.

Puss på dig med. Säger du fuck you till andra kvinnor med får du nog räkna med fortsatt liv i celibat
Svar på tråden Misstänker uthängning