Misstänker uthängning
Fast jag frågade inte om du är skyldig utan om du är den personen jag syftar på. Och med tanke på ditt svar tolkar jag det som så. Och då får du räkna med att bli behandlad såhär efter det du uttalat om kvinnor.
Fast jag frågade inte om du är skyldig utan om du är den personen jag syftar på. Och med tanke på ditt svar tolkar jag det som så. Och då får du räkna med att bli behandlad såhär efter det du uttalat om kvinnor.
Du förnekar det ju inte, eller hur? Det enda du skrivit är att du inte är skyldig till det du anklagats för.
Men du är anmäld?
Ja, jag undrar varför du är det.......
Jag är inte säker på att du vet hur begreppet oskuld funkar när du kombinerar meningen sådär, men att inte ha haft penetrationssex förhindrar ju inte att man har begått övergrepp eller trakasserat andra. (Därmed inte sagt att du gjort det utan bara att det ena inte ger det andra.)
Puss på dig med. Säger du fuck you till andra kvinnor med får du nog räkna med fortsatt liv i celibat
Men det här skrev du ju för ett tag sen, exakt samma text. Varför har du lagt upp exakt samma sak igen?
tyvärr förstår vi som har läst den gamla tråden också, att saker inte är som de ska med TS
Trådstartaren
Puss på dig med. Säger du fuck you till andra kvinnor med får du nog räkna med fortsatt liv i celibat
Kan du ge dig på. Aldrig mer. Trodde aldrig att samhällen var så korrupt. Hela världen är korrupt.
Grabben. Det kanske blir bättre i slutändan. Åtminstone ta några djupa andetag eller prata med någon om dina problem du går igenom. Försök.
Ja. Nån du litar på kanske. Din familj. Kanske vänner. Nån bekant.
Det vore bra med en terapeut.