Inlägg från: Saaga |Visa alla inlägg
  • Saaga

BF December 2020

Beräknad bf 15/12 efter över 2 års kämpande, nu efter första IVF försöket är jag äntligen gravid. Lite svårt att tro att nu händer det äntligen efter ett missfall i augusti -18.

• Saaga
    Papabapa skrev 2020-04-08 18:22:57 följande:

Hej allihopa! Googlade bf dec 2020 och hittade hit, vill hitta likasinnade man kan dela lite med... plussade i lördags och enligt app är jag beräknad till 8/12. Första barnet och idag skulle vi fått reda på om det blev ivf eller inte men *trumvirvel* inte då....! Är någon av er från Stockholm? ????

Grattis till plusset! Från Stockholm här :) skönt att ni slapp IVF, vi plussade på första försöket med IVF så nu börjar den eviga väntan till v.12
  • Saaga
    Eps1106 skrev 2020-04-10 21:34:21 följande:

Har BF 3:e december efter IVF med FET. Har inga barn sen tidigare, har försökt i snart tre år och har haft två MA senaste året så är väldigt orolig. Har ett tidigt vul om en vecka och tiden sniglar sig verkligen fram. Försöker att inte tänka på det men det är så svårt. Hoppas såklart på tredje gången gillt!

Grattis, jag håller tummarna att det blir tredje gången gillt! Jag har också gjort IVF men med en blastocyst. Jag har ett MA i ryggsäcken så är livrädd att det inte ska gå nu heller, fick bara ett ägg så jag hoppas det är guldägget som ligger här inne nu.
Svar på tråden BF December 2020