Inlägg från: Leah56 |Visa alla inlägg
  • Leah56

BF December 2020

Hej allihopa! Jag plussade idag och om jag räknar enligt en sån app så ska bf vara i december! Första gången jag är gravid och är överlycklig!! Hoppas på bäret vill stanna, jag fick en liten blödning vid toa besök igår kväll o trodde de va kört att mensen skulle komma idag men tog två digitala test som visade positivt! Barnmorskan sa de normalt med lite blödning i början, någon som haft liknande? Har inte haft mer sen dess. För övrigt mår jag bra och inte haft några direkta syntom, när kom era symtom?

• Leah56
    Anjeaa skrev 2020-04-19 19:40:22 följande:

Tjejer jag är orolig för missfall. Har haft rosa vattniga flytningar till och från. Bara när torkar alltså. På bm så kom brunaktig flyttning men jätte lite. Någon som har varit med om detta? Det är alltså min 6:e gravidet men bara på en av de hade jag en nidis. Såååå orolig :((((((på fredag nästa vecka har jag provat vul.

Grattis till alla som plussat

Jag hade rosa på pappret när jag va på toa besök som höll i sig i 2-3 dagar efter jag hade plussat. Barnmorskan sa de är normalt blöda till o från, så länge de inte blir rikligt med blod i samband med smärta.
  • Leah56
    Mudcakemonster skrev 2020-05-02 00:14:24 följande:

Går in i vecka 9 idag, men jag har typ inga symptom? Är det vanligt? :) såg hjärtljud i måndags så en liten finns ju där inne. För två veckor sen mådde jag illa ett litet tag, men that?s it.

Går också in i v 9 idag och har inte jätte många symtom, trötthet, extremt ömma bröst o känslig för lukter. Men de är nog de, man läser ju hur alla spyr osv men tror de är jätte individuellt så man ska nog inte oroa sig, var också på ul i tisdags så en plutt finns ju där inne.:)
Svar på tråden BF December 2020