Inlägg från: Snuttens |Visa alla inlägg
  • Snuttens

BF December 2020

Hejsan! Vill också gärna vara med här. Grattis till alla plus! Jag såg äntligen ett starkt streck i morse. BF är 16 december. Längtar så oerhört!

Har inte jättemycket symtom: kissnödig, molvärk och känsliga bröstvårtor (ibland). Hur är det för er?

• Snuttens
    Papabapa skrev 2020-04-08 18:22:57 följande:

Hej allihopa! Googlade bf dec 2020 och hittade hit, vill hitta likasinnade man kan dela lite med... plussade i lördags och enligt app är jag beräknad till 8/12. Första barnet och idag skulle vi fått reda på om det blev ivf eller inte men *trumvirvel* inte då....! Är någon av er från Stockholm? ????

Vad härligt! Grattis. Skönt att du slapp IVF. Jag var från Stockholm, bor nu i Belgien, but once a stockholmare always a stockholmare ????
  • Snuttens

Önskar alla lycka till i tråden. Särskilt de med missfall i bagaget. Den första tiden är väldigt tuff att ta sig igenom rent mentalt. Men förhoppningsvis får vi träffa våra bebisar i december. <3 Har själv varit med om två mf, men försöker att inte tänka på et alltför mycket. Den enda gången jag får ångest är efter ett träningspass även fast jag VET att det inte är någon ökad risk för mf. Men ändå...

• Snuttens
    Jagochhon skrev 2020-04-22 10:48:50 följande:

Jag vaknade av en mardröm i morse. Hade vita byxor på mig och gick på toa för att kissa. Torkade mig och var fullt med blod på papperet sen bara rann det ur mig. Så jävla obehagligt då jag hade missfall förra månaden och hann inte få tillbaka min mens innan jag blev gravid på nytt. Är i v. 6-7 nu tror jag och är så jävla orolig. Någon annan som haft sådana drömmar? Funderar på att gå till kvinnokliniken och ljuga om att jag blött för att de ska göra ett vul på mig. Är det fel av mig?

Kan trösta dig med att jag hade såna drömmar hela första trimestern i min förra graviditet. Hade också haft två missfall innan dess. Förstår att det är jobbigt och man inser inte att det bara var en dröm den där sekunden man vaknar - men förhoppningsvis går det hela vägen. Håll ut! 
Svar på tråden BF December 2020