Inlägg från: Emmo77 |Visa alla inlägg
  • Emmo77

BF December 2020

Får man hänga med här hos er? Plussade idag enligt beräkningar (dock lite svårt eftersom jag är lite oregelbunden) så är BF 24/12.

Har sedan innan

Son född 2007 och son född 2014.

Hade mf sep förra året så är jag ju lite orolig, vågar väl inte helt hoppa högt än...

• Emmo77

Får man hänga med här hos er? Plussade idag enligt beräkningar (dock lite svårt eftersom jag är lite oregelbunden) så är BF 24/12.

Har sedan innan

Hade mf sep förra året så är jag ju lite orolig, vågar väl inte helt hoppa högt än...

• Emmo77

Har sedan innan

• Emmo77

Har sedan innan

• Emmo77

Hur mår ni? Alltså har ni gravtecken? Tycker själv inte att jag har några men de kommer väl så småningom. Inte haft jättetidiga med de andra barnen heller.

• Emmo77

Har ni berättat för någon?

Jag har berättat för mina systrar och 1 kompis

• Emmo77

Vad tråkigt hallonen80.

Var dum nog att ta ett nytt test och det visade svagare än det andra så nu blev jag orolig....

Vid förra mf fick jag plus och sen svagare sen kom blödning efter någon dag.

Vill ju ha bebis....känns liksom att det är sista försöket....min make å jag blir ju inte yngre

• Emmo77
    Mudcakemonster skrev 2020-05-02 12:13:06 följande:

Du har rätt. Men som sagt man börjar ju fundera lite då man läser om att det är vanligt att spy :) jag har lite täppt näsa och är trött. Inte ens ont i brösten (lite på natten då jag stiger upp och går på toa). Kanske man bara ska vara glad att man inte mår illa.

När jag var gravid med grabbarna (de är nu 6 och 13 år)så spydde jag aldrig, lite smått illamående ibland men inte jättemycket el ofta. Brösten kände jag först av efter förlossningen.
Svar på tråden BF December 2020