Zaxika skrev 2020-05-01 18:00:51 följande:
Jag fyller 34 i år. Visar nipt om det finns ett foster eller inte? Jag har velat göra ett privat ul, men har fått nej från de kliniker jag kontaktat i och med corona. Bor i Stockholm. Det är själva anspänningen " finns det ett foster " som gör mig nervös... och inte lika mycket att det skulle vara något fel på fostret. Tänkte nog ta upp det med mvc, kanske det känns bättre att prata med en kurator.
Jag är också orolig och vill göra tidigt ultraljud. Jag fick för mig att det bara var att boka en tid och pröjsa för sig så fick man det gjort... även nu i corona-tider. Men om dom vägrar en tidigt ul/vul fast man betalar... då får jag lite panik.
Zaxika skrev 2020-05-01 18:00:51 följande:
Jag fyller 34 i år. Visar nipt om det finns ett foster eller inte? Jag har velat göra ett privat ul, men har fått nej från de kliniker jag kontaktat i och med corona. Bor i Stockholm. Det är själva anspänningen " finns det ett foster " som gör mig nervös... och inte lika mycket att det skulle vara något fel på fostret. Tänkte nog ta upp det med mvc, kanske det känns bättre att prata med en kurator.
Jag är också orolig och vill boka tidigt vul. Men nu blir jag nervös när jag läser att klinikerna säger nej! Tar dom inte emot några personer alls pga corona eller hur funkar det? Jag trodde verkligen att man kunde få tidigt vul/ul bara man var beredd att betala. Dåliga nyheter detta... (Bor också i Stockholm!) Jag har plussat för 2 v sedan men jag tror inte att det är något levande i magen, måste se det för att tro det:(