Inlägg från: Superronja |Visa alla inlägg
  • Superronja

BF December 2020

Hej

Jag tog ut min spiral och fick aldrig nån mens. Så vet inte riktigt när jag ska räkna ifrån.

Men tog ett cb den 14/4 och den visade gravid 1-2

När hade ni trott min bf är? :)

• Superronja
    Skogsrået88 skrev 2020-04-21 20:18:35 följande:

Någonstans mellan 22-30 dec kanske, svårt att gissa med en veckas spann.

Okej tack så mycket :)
  • Superronja
    Emmo77 skrev 2020-04-25 18:57:27 följande:

Hur mår ni? Alltså har ni gravtecken? Tycker själv inte att jag har några men de kommer väl så småningom. Inte haft jättetidiga med de andra barnen heller.

hej jag mår bra, lite svullna bröst bara som ömmar. men annars inget annat :)
  • Superronja

Hur mår ni? Alltså har ni gravtecken? Tycker själv inte att jag har några men de kommer väl så småningom. Inte haft jättetidiga med de andra barnen heller.

• Superronja

• Superronja
    Mudcakemonster skrev 2020-05-02 00:14:24 följande:

Går in i vecka 9 idag, men jag har typ inga symptom? Är det vanligt? :) såg hjärtljud i måndags så en liten finns ju där inne. För två veckor sen mådde jag illa ett litet tag, men that?s it.

jag är i vecka 7 och jag har inte heller några symptom alls. förutom brösten som är svullna men annars mår jag bra. :)
Svar på tråden BF December 2020