SofiaSamuelson89 skrev 2020-08-19 08:57:45 följande:
Ja så dyrt!!
Ja jag känner att det är smart, speciellt när man mitt i allt detta ska spara till hus ???? Jag kan inte så mycket om vagnar mer än vad mina systrar sagt. En har 4 barn och en har 3, deras råd va ?köp med riktiga däck? alltså inte plast utan gummi däck. Speciellt om man ska ha som vi på vinterhalvåret. Våran vi köpte har sånna däck och dom verkar bra och stabila, de måste vara det med för vi har två hundar som ska ut på dagarna med ????
Tycker du tiden går fort eller långsamt då? Jag går ju in i vecka 23 nu och i början tyckte jag tiden kröp (spydde konstant hela dagarna ). Men nu springer den och magen iväg
Ja viktigt med stabila vagnar, många är väldigt rangliga. Ska också ut med två hundar, dock mindre sorten. Många vagnar känns även plastiga...
Jag är i vecka 23 från igår, tycker tiden går jätte sakta. För mig är det tvärtom (haha). Första tiden gick super fort och nu går det sakta, vill mest att bebisen ska komma ut (men det stressar en med allt som ska ordnas).
Vill se vad de är för filur där inne, spydde även fruktansvärt mycket och har foglossning.. :/ inge illamående nu dock, lite smått ibland.