• Daz2001

    Overklighetskänsla

    Snälla kan någon hjälpa mig klarar inte mer. Ska förklara lite kortfattat. För ca 2mpnader sen så sätt jag på jobbet och helt plötsligt så fick jag någon slags attack så allt kändes konstigt visste knappt vem jag var eller vart jag var. Väldigt skrämmande och har inte kunnat släppa en känsla och rädslan. Så här fortfarande någon slags könsla i kroppen att allt känns lite overkligt väldigt obehagligt jag är just nu sjukskriven och har sökt vård men får ingen hjälp pga smittspridning med coronavirus snälla hjälp mig vill ej ha de så här. Jag vet inte vad de beror på. Det har hänt alldeles för mycket runt mig. Har flyttat hemifrån och jobbar ca 200timmar varje månad. Kan det vara de så påverkar mig. Får konstiga tankar att allt detta ska fasna resten av livet och att jag ska bli psykopat eller få en psykos snälla snälla hjälp mig.

  • Svar på tråden Overklighetskänsla
  • Daz2001

    Hej tack så mycket har fått tid hos en psykolog. Men känner att jag bara vill skrika ut mår fruktansvärt dåligt ibland känner jag mig bra och just nu när jag skriver har jag overkligherskänsla och jag är medveten om att jag skrämmer upp mig själv väldigt mycket också går in och läser om symtom och liknande. Tyvärr så var jag med i en trafikolycka 1april en frontalkrock mitt i allt med och bar inlagd i 3dagar. Med svåra skador med mår lite bättre nu efter allt men nu känner jag att detta med oberklighetskönsla och ångest kommer tillbaka väldigt mycket vill bara må bra igen ????

Svar på tråden Overklighetskänsla