• Den som vill väl

Onanera inför varandra i en stadig relation - gör ni det?

Hej jag undrar en grej om onani. Jag är en heteroman i en stadig långvarig samborelation med en kvinna. Allt är mainstream. Vi har stark kärlek och ett bra sexliv, pratar öppet om vilka små kinks vi kan ha, och utövar dem lite då och då. 

Jag skulle vilja onanera och komma medan hon ser på, och se henne smeka sig själv, onanera och komma medan jag ser på. Jag har tagit upp det lite lätt, men vi är nog inte där riktigt än. 

Jag undrar, ni i stadiga relationer, gör ni detta? Hur känns idén? Hur skulle ni reagera om er partner föreslog det? 

Är det en gräns lite längre än andra? 

• Svar på tråden Onanera inför varandra i en stadig relation - gör ni det?
  • Anonym (Kåt)

Vi gillar att se den andra onanera. Min sambo var lite blyg i början men jag tog ner hennes hand mellan sina medan jag pillade på henne. Hon brukade ta bort sin hand när jag tog bort min men när lagt tillbaka den några gånger förstog hon att jag ville se henne smeka sig själv. När hon såg att jag runkade samtidigt blev hon lugnare och kände sig nog mera säker. Nu tycker hon att det är väldigt upphetsande att smeka sig själv och göra mej riktigt kåt, precis som hon blir väldigt upphetsad av att se mej ta på mig själv.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (ND)

Min tjej älskar att se mig när jag onanerar, hon tänder på det, jag njuter av att se henne pilla på sig själv med!

• Anonym (Jon)

Är en medelålders man, gift sedan flera år med samma kvinna. Har det mycket bra ställt, lyckligt äktenskap och bra sexliv men, har upptäckt att frun onanerar i smyg. Har inget emot det men önskar att hon ville med mig först eller inte smög med det. Vi har sex ca 1 ggr per vecka men jag vill lite mer Medan hon är nöjd. Jag ser bra ut, yngre än min ålder, vältränad mm så attraktionen är det inget fel på. 

min fråga till er kvinnor. Är det vanligt att ni har självsex i smyg trots att ni har en attraktiv man som ni har bra sex med. Behöver jag vara orolig att inte räcka till och att hon ska söka sig till någon annan. 

• Anonym (Han 40, hon 38)

Vi onanerar ganska ofta inför eller tillsammans med varandra. Ibland får hon onanera själv och jag tittar på och ibland är det tvärtom. Jag vet att hon hade lite problem med detta först men jag har förklarat för henne att jag gillar detta och att jag vill att hon gör det. Nu har hon inga problem att dra en handtralla och få orgasm inför mig då det ger oss båda något. Hon får orgasm och tillfredsställelse och jag får en form av tillfredsställelse av att titta på.

• Tom Araya
    Den som vill väl skrev 2020-03-25 09:42:26 följande:

Hej jag undrar en grej om onani. Jag är en heteroman i en stadig långvarig samborelation med en kvinna. Allt är mainstream. Vi har stark kärlek och ett bra sexliv, pratar öppet om vilka små kinks vi kan ha, och utövar dem lite då och då. 

Jag skulle vilja onanera och komma medan hon ser på, och se henne smeka sig själv, onanera och komma medan jag ser på. Jag har tagit upp det lite lätt, men vi är nog inte där riktigt än. 

Jag undrar, ni i stadiga relationer, gör ni detta? Hur känns idén? Hur skulle ni reagera om er partner föreslog det? 

Är det en gräns lite längre än andra? 

Jag har provat och gör det gärna igen.
    Det var dock med en tjej jag känt och haft sex med i flera år och kände mig väldigt avslappnad med och jag vet inte när jag kommer att känna likadant igen.
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Jon) skrev 2021-10-05 21:46:06 följande:

Är en medelålders man, gift sedan flera år med samma kvinna. Har det mycket bra ställt, lyckligt äktenskap och bra sexliv men, har upptäckt att frun onanerar i smyg. Har inget emot det men önskar att hon ville med mig först eller inte smög med det. Vi har sex ca 1 ggr per vecka men jag vill lite mer Medan hon är nöjd. Jag ser bra ut, yngre än min ålder, vältränad mm så attraktionen är det inget fel på. 

min fråga till er kvinnor. Är det vanligt att ni har självsex i smyg trots att ni har en attraktiv man som ni har bra sex med. Behöver jag vara orolig att inte räcka till och att hon ska söka sig till någon annan. 

Jag onanerar varje dag för att jag tycker det är skönt och gör mig avslappnad.

Det har ingenting att göra med min man.

Vi har ett bra sexliv och jag kan inte tänka mig ha sex med någon annan än min man.
  • Kvinna44

Vi gör det nog minst 1ggr/v tillsammans. Om ingen av oss kommer under samlaget, så är detta en naturlig del att avsluta på, båda får komma, och man ser och hör den andres njutning när ögonen möts, lite dirty talk- så upphetsande och intimt.

• Anonym (För att starta honom)

Om han är trött och inte vill så kan jag göra det. Eller låtsas att jag gör det, eftersom jag vet att han går igång på det och ändrar sig.

• Anonym (Anita)
    Anonym (Jon) skrev 2021-10-05 21:46:06 följande:

Hm. Har aldrig behövt onanera själv när jag vart nöjd med sexet. Har gjort det en gång och det var när han jag var med inte tillfredsställde mig då han kom alldeles för snabbt och sexet tog slut. Men gjorde det inte i smyg utan var öppen med det. Hur öppet pratar du och din fru om ert sexliv? Vet du till hundra procent att hon njuter och har det skönt tillsammans med dig?
  • Limpo

Det skulle vara fantastiskt att ha någon att onanera tillsammans med.

• Jonnynilsson

Ibland hetsar vi upp varandra i förspelet med onani. Men det leder sällan till orgasm för mig då jag vill spara mig och komma i henne. Men frugan kan komma både en och två gånger med sina leksaker. Då är det uppsmort och klart när vi är redo för samlag.

Samlaget är så gott som alltid målet när vi älskar. Det finns inget jag längtar efter mer än att få ligga på min kvinna i missionären och njuta av kontakten mellan våra kroppar. och sakta men säkert förflytta oss mot orgasmen.

• Anonym (Jossan)

Jag och min sambo onanerar ofta inför varandra. Älskar att se när han runkar! Han har en ganska stor och det gör det hela ännu mer upphetsande för mig. Han blir helt tokig när jag onanerar framför honom, antingen med fingrar eller med en dildo. Ibland sitter vi i var sitt hörn av soffan och onanerar till porrfilm och ser hur länge vi kan göra det utan att kasta oss över varandra. 

Vi tycker också det är spännande att onanera där någon kan komma på oss. Det gör det hela ännu mer upphetsande och jag älskar att se hur folk reagerar på hans storlek. 

Svar på tråden Onanera inför varandra i en stadig relation - gör ni det?