Manipulera en man
Tyvärr är det alldeles för enkelt att få en man att vara otrogen. Det är ingen utmaning TS! Det ger heller inget i förlängningen för vare sig dig eller mannen. Gör inte såna dumheter.
Jag tyckte det var roligt när jag var yngre - stoppade nästan alltid precis innan sex dock. Ända upp till ca 35 års ålder så kunde jag göra såna dumma saker för att få bekräftelse. (Idag har jag en man som ger mig bekräftelse och som brukar säga att han är den enda trogne mannen i vår stad - hans ex var otrogen mot honom men han bedrog henne aldrig.) Jag gjorde det för att jag mådde dåligt och det fick mig inte att må bättre.
Grejen är att om det bara gäller sex så märker man på ca 80% av alla (hetero-) män att de skulle gå att locka på ett enkelt sätt direkt. Resten är trogna män som eventuellt skulle vara otrogna om de hade stora problem hemma eller verkligen blev förälskade i någon annan (eller som ändå har en moraluppfattning som gör att de faktiskt väljer att vara trogna).
De allra flesta män skriver gärna om en framtid tillsammans osv också. MEN jag tror att det är väldigt få som skulle lämna sin fru på riktigt. Det är en helt annan sak än att få dem att "tänka med k*ken" en stund.