• EA83

Manipulera en man

Anonym (Jelly) skrev 2020-03-26 10:31:29 följande:

Har alltid haft lätt för att få killar. Att få en kille på fall är verkligen ingen utmaning liksom!

När jag var yngre kunde jag flirta med upptagna killar som verkade väldigt stabila och som pratade väldigt väl om sin fru och familj. De som verkade ouppnåeliga och som jag ALDRIG trodde skulle falla och välja att vara otrogna!

Mitt syfte var nog egentligen inte att ligga eller så, mer att jag ville testa dem!

Kan säga att de föll för betet, varje gång! Stoppade själv ibland innan det blev sex, men inte alltid! 

-när du var yngre, skriver du.

Hur är det idag?

Och har du varit med om det motsatta?

Dvs att bli uppraggad när du är i ett förhållande?
  • EA83
    Anonym (Frun) skrev 2020-03-26 21:10:29 följande:

Jag lyckades. Det var kärlek från min sida och så småningom från hans. Jag är bra i sängen för det gäller inte bara att vinna utan att behålla honom också. Någon annan kvinna kan försöka samma knep som jag en gång, då gäller det att han får det han vill ha hemma. Mätta hundar jagar dåligt, som bekant...

Oj detta får du berätta mer om. :)

Vad gör dig bättre än genomsnittet, enligt din teori?
  • EA83
    Anonym (Frun) skrev 2020-03-27 18:23:38 följande:

Inget märkvärdigt alls, enligt min teori. När män talar om "bra i sängen" menar de i allmänhet inte så bokstavligt som vi kvinnor vill tro. Det handlar mycket om att vara positiv till sex, inte säga nej för ofta, vara vänlig och positiv i allmänhet, inte bara i sovrummet, bekräfta och "se" dem. Det är viktigare än akrobatik och vilda lekar i sängen. Inte vara rädd för att prova något nytt, men det innebär inte att ställa upp alltid och till varje pris. Känns det inte ok så tar man någon annan variant istället. 

Ok. Men när man säger bra i sängen så är det bra i sängen jag tänker på.

En kvinna som lyckas chocka mannen med sina rörelser, initiativ, ljud och snack.

Och som vet var hans svaga punkter sitter, och vad han njuter av.

Så han får kämpa för att hålla emot...
Svar på tråden Manipulera en man