• Thu 26 Mar 2020 11:24
    594 visningar
    2 svar
    2
    594

    Vi har bestämt oss för att vi vill skaffa barn.

    Det känns overkligt att detta händer. För att göra en lång historia kort. När jag träffade min pojkvän så hade han redan ett barn och han sade verkligen till mig om du vill ha barn så är jag helt fel kille för dig. Och just då hade jag ingen längtan alls efter barn. Och sen har ju han ett barn sedan tidigare som jag har tagit emot med öppna armar och hon kallar mig även mamma och jag kallar henne min dotter. Hon säger att hon har två mammor. (För er som nu kommer säga men stackars hennes riktiga mamma. Hon är helt fine med det. För vi är bra vänner idag. Och hon säger att hennes dotter inte kan få en bättre extra mamma) Men på senaste tiden har jag känt en längtan efter att skaffa ett småsyskon till våran tjej. Vilket hon verkligen tjatar efter. Jag var livrädd att säga detta till min sambo för han var ju tydlig med att han inte ville ha flera när vi träffades. Men nu står vi här båda två och bara längtar tills det visar ett plus på stickan. Hans anledning var: Jag har tänkt om när det gäller barn. Att se dig och min dotter tillsammans och se vilken fantastisk mamma du är till henne Och att jag känner att du är den rätta för mig. Så vill jag gärna att vi skaffar ett till barn. Nu börjar våran resa mot det där pluset. Slutade med p-piller denna månaden :)

  • Svar på tråden Vi har bestämt oss för att vi vill skaffa barn.
  • Sun 29 Mar 2020 17:19
    #2

    Tack , det är jätte spännande :)

Svar på tråden Vi har bestämt oss för att vi vill skaffa barn.