• Anonym (Klara)

Att ha en KK. Hur klarar man av det?

Många som har en KK säger att det är så njutningsfyllt.

Just KK är inte byggt på känslor och för mig är det ofattbart.

Att ha sex med en man krävs att jag tänder på hans personlighet och sätt, dvs blir kär.

Utan kärlek finns ingen sex.

Så att bara skaffa sig en KK från nätet som säkert har haft massor med andra kvinnor är för mig en gåta hur andra kvinnor kan göra.

Ni är lika lätt utbytbara som ett mjölkpaket.

Hur klarar ni av det?

• Svar på tråden Att ha en KK. Hur klarar man av det?
  • Anonym (Anonym)

Så du menar på allvar att du inte blir kåt av att se en riktigt snygg, sexig man..? Det är inte svårare än så.

Och du lurar dig om du tror att det är nåt mer speciellt med ett förhållande, de killarna har så klart legat med andra tjejer tidigare, de var också utbytbara. Bara för att en kille söker kk betyder inte alls att han haft massor med tjejer.

• Anonym (Klara)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-03-26 20:30:34 följande:

Så du menar på allvar att du inte blir kåt av att se en riktigt snygg, sexig man..? Det är inte svårare än så.

Och du lurar dig om du tror att det är nåt mer speciellt med ett förhållande, de killarna har så klart legat med andra tjejer tidigare, de var också utbytbara. Bara för att en kille söker kk betyder inte alls att han haft massor med tjejer.

Men då det är bara menat för sex kan killen dagen efter logga in igen på dejtingsida för att leta efter en ny.

Många killar gillar att jaga dessutom.

Förstår därför ej meningen med att ha en KK.

Man vill väll ha en riktig relation.

Sex är lättare att ordna på egen hand med sina fingrar.
  • Anonym (.)

Man kan faktiskt tycka väldigt bra om och trivas med människor helt utan att bli förälskad, vi har massor med såna relationer runt oss hela livet. Att lägga till en sexuell relation till en sådan är kanske inte din kopp te, men du slipper ju. Samtliga mina KK-relationer har varit med personer jag lika gärna skulle ha kunnat bli kär i, men där det av någon anledning inte utvecklats till en kärleksrelation, eller en kärleksrelation som utmynnat i en KK-relation.

• Anonym (Det gör man inte)

Jag kan ha en KK i teorin. Så jag kan tänka mig det i teorin att det fungerar, men då jag har testat att ha en sådan relation 2ggr. (med 2 olika kvinnor) har det slutat med att jag blir kär efter ett par träffar.

Nåja, lärorikt såhär i efterhand. Jag kan bli kär utan att ha sex med en kvinna, men jag kan inte ha sex med en kvinna mer än kanske 2-3 ggr utan att bli kär. Så om jag får möjligheten till en sådan relation igen...så borde jag inte ta den. Fast det hade jag gjort ändå, för att jag är så pass korkad.

• Anonym (Klara)
    Anonym (Det gör man inte) skrev 2020-03-26 20:40:28 följande:

Jag kan ha en KK i teorin. Så jag kan tänka mig det i teorin att det fungerar, men då jag har testat att ha en sådan relation 2ggr. (med 2 olika kvinnor) har det slutat med att jag blir kär efter ett par träffar.

Nåja, lärorikt såhär i efterhand. Jag kan bli kär utan att ha sex med en kvinna, men jag kan inte ha sex med en kvinna mer än kanske 2-3 ggr utan att bli kär. Så om jag får möjligheten till en sådan relation igen...så borde jag inte ta den. Fast det hade jag gjort ändå, för att jag är så pass korkad.

Samma för mig men jag är kvinna.

Sex triggar fram än mer känslor och om motparten utnyttjar det hela för att få lite sex av mig så for det vara..
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Klara) skrev 2020-03-26 20:35:16 följande:
    Men då det är bara menat för sex kan killen dagen efter logga in igen på dejtingsida för att leta efter en ny.

Många killar gillar att jaga dessutom.

Förstår därför ej meningen med att ha en KK.

Man vill väll ha en riktig relation.

Sex är lättare att ordna på egen hand med sina fingrar.
    Och? Det finns de som varit gifta i 20 år och har konton på en sån där sida, eller är otrogna dessutom. Den du dejtar idag kan lika gärna sitta och chatta med en annan tjej ikväll utan att du vet. Med en kk vet man vad man får, sex. Och det är exakt det som är meningen med att ha en kk. Det låter ju fruktansvärt tragiskt om du tycker att det går minst lika bra att använda din egen hand som att ha sex med en man.
    Anonym (Klara) skrev 2020-03-26 20:42:30 följande:
    Samma för mig men jag är kvinna.

Sex triggar fram än mer känslor och om motparten utnyttjar det hela för att få lite sex av mig så for det vara..
    :) Precis som mig alltså. Jag vet andra snubbar och även kvinnor som klarar av det, men inte jag. Har en kvinna sex med mig kanske 2-3 ggr blir jag kär, efter kanske tio gånger vill jag gifta mig med henne och får för mig att hon är perfekt på alla sätt och vis och jag vill leva med henne resten av mitt liv:D
  • Anonym (Klara)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-03-26 20:43:37 följande:

Och? Det finns de som varit gifta i 20 år och har konton på en sån där sida, eller är otrogna dessutom. Den du dejtar idag kan lika gärna sitta och chatta med en annan tjej ikväll utan att du vet. Med en kk vet man vad man får, sex. Och det är exakt det som är meningen med att ha en kk. Det låter ju fruktansvärt tragiskt om du tycker att det går minst lika bra att använda din egen hand som att ha sex med en man.

Det låter tragiskt med de som har hemliga konton på dejtingsidor i smyg. Elakt mot sin partner.

Dessutom florerar säkert supergonoree dessutom på de dejtingsajterna där de säkert även skapades....
  • Anonym (Klara)
    Anonym (Det gör man inte) skrev 2020-03-26 20:50:49 följande:

:) Precis som mig alltså. Jag vet andra snubbar och även kvinnor som klarar av det, men inte jag. Har en kvinna sex med mig kanske 2-3 ggr blir jag kär, efter kanske tio gånger vill jag gifta mig med henne och får för mig att hon är perfekt på alla sätt och vis och jag vill leva med henne resten av mitt liv:D

Det är väll det mest normala. Så vi normala är konstruerade...
    Anonym (Klara) skrev 2020-03-26 20:55:22 följande:
    Det är väll det mest normala. Så vi normala är konstruerade...
    ha, kanske det ja. Jag känner mig inte normal, så jag tar det som en fin komplimang.
Svar på tråden Att ha en KK. Hur klarar man av det?