• Anonym (G-man)

    Gift kvinnlig kollega jagar mig

    En attraktiv kvinnlig kollega gav mig blicken. Vi har knappt pratat med varann tidigare. Jag undviker henne efter det. Hon blir sedan aggressiv och håller koll på mig på jobbet. Det är uppenbart att ngt är fel med hennes äktenskap och hon vill säkert bara knulla.

    Det känns väldigt bra för ego och jag har inte varit tydligt med att säga nej, lite underhållning känns bra på jobbet. ???? Jag är inte alls sugen att hamna i kläm med hennes man, vill inte att hon blir kär och ställer krav på mig ifall vi knullar. Är inte heller sugen att hon dumpar mig när hon blir uttråkad.

    Jag ser ingen win-win i det hela men älskar uppmärksamheten. Vad ska man göra...

  • Svar på tråden Gift kvinnlig kollega jagar mig
  • Anonym (tanke)

    Hej, du verkar ha sunt förnuft o fötterna på jorden, till skillnad ifrån kollegan...förstår att du uppskattar att känna dig smickrad, men jag tänker i längden kan det bli jobbigt med, tänk om hon blir mer jobbig, på personalfesten till ex.... så kanske får börja ignorera henne....  otrohet o smussel det inte seriöst....

  • Anonym (tanke)

    Hej, du verkar ha sunt förnuft o fötterna på jorden, till skillnad ifrån kollegan...förstår att du uppskattar att känna dig smickrad, men jag tänker i längden kan det bli jobbigt med, tänk om hon blir mer jobbig, på personalfesten till ex.... så kanske får börja ignorera henne....  otrohet o smussel det inte seriöst....

  • V69

    Hon kanske har ett öppet äktenskap? Håll dig undan om hon vill inte skiljas innan ni har sex

  • Anonym (???)
    Anonym (G-man) skrev 2020-03-27 18:49:35 följande:

    En attraktiv kvinnlig kollega gav mig blicken. Vi har knappt pratat med varann tidigare. Jag undviker henne efter det. Hon blir sedan aggressiv och håller koll på mig på jobbet. Det är uppenbart att ngt är fel med hennes äktenskap och hon vill säkert bara knulla.

    Det känns väldigt bra för ego och jag har inte varit tydligt med att säga nej, lite underhållning känns bra på jobbet. ???? Jag är inte alls sugen att hamna i kläm med hennes man, vill inte att hon blir kär och ställer krav på mig ifall vi knullar. Är inte heller sugen att hon dumpar mig när hon blir uttråkad.

    Jag ser ingen win-win i det hela men älskar uppmärksamheten. Vad ska man göra...


    1. Hon tittade på dig
    2. Nu undviker du henne för du tror att hon "säkert bara vill knulla"

    Är det inte ett väldigt hopp mellan de två sakerna?

    Och din sista mening: "älskar uppmärksamheten"
    - du menar den där hon är aggressiv och håller koll på dig?

    nej, detta hänger inte ihop 
  • Anonym (Smart kollega)

    Hon är kanske förbannad för att du inbillar dig att hon är intresserad. En blick betyder ingenting. Du kan vara lugn. Få tjejer blir kära i män med din unkna attityd.

  • Anonym (G-man)
    Anonym (tanke) skrev 2020-03-27 19:03:27 följande:

    Hej, du verkar ha sunt förnuft o fötterna på jorden, till skillnad ifrån kollegan...förstår att du uppskattar att känna dig smickrad, men jag tänker i längden kan det bli jobbigt med, tänk om hon blir mer jobbig, på personalfesten till ex.... så kanske får börja ignorera henne....  otrohet o smussel det inte seriöst....


    Borde räcka om killen hälsar för att visa lite respekt mot sin kollega. De kan även vara vänner fast han borde nog inte hamna ensam med henne för då börjar hon nog triggas igång...
  • Anonym (va)

    Får man fråga på vilket sätt hon jagar dig? För det framgår verkligen inte.

  • Anonym (Mm)

    Är uppmärksamheten värd alla tänkbara komplikationer privat och på arbetet? Säg nej och håller det i sig går du till företagets Hr eller chef och anmäler trakasserier.

  • Anonym (!!!)

    Nyfiken på samma fråga som ovan ställde. På vilket sätt jagar hon dig?

  • Anonym (Kör)
    Anonym (G-man) skrev 2020-03-27 18:49:35 följande:

    En attraktiv kvinnlig kollega gav mig blicken. Vi har knappt pratat med varann tidigare. Jag undviker henne efter det. Hon blir sedan aggressiv och håller koll på mig på jobbet. Det är uppenbart att ngt är fel med hennes äktenskap och hon vill säkert bara knulla.

    Det känns väldigt bra för ego och jag har inte varit tydligt med att säga nej, lite underhållning känns bra på jobbet. ???? Jag är inte alls sugen att hamna i kläm med hennes man, vill inte att hon blir kär och ställer krav på mig ifall vi knullar. Är inte heller sugen att hon dumpar mig när hon blir uttråkad.

    Jag ser ingen win-win i det hela men älskar uppmärksamheten. Vad ska man göra...


    Töm pungen på och i henne, hennes man får hon själv deala med.
  • Anonym (Kör)
    Anonym (va) skrev 2020-03-27 21:11:24 följande:

    Får man fråga på vilket sätt hon jagar dig? För det framgår verkligen inte.


    Hon gav ju honom blicken, det säger ju allt! 
    Kvinnor tittar inte på män de inte vill ligga med, det vet ju alla. 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (G-man) skrev 2020-03-27 18:49:35 följande:

    En attraktiv kvinnlig kollega gav mig blicken. Vi har knappt pratat med varann tidigare. Jag undviker henne efter det. Hon blir sedan aggressiv och håller koll på mig på jobbet. Det är uppenbart att ngt är fel med hennes äktenskap och hon vill säkert bara knulla.

    Det känns väldigt bra för ego och jag har inte varit tydligt med att säga nej, lite underhållning känns bra på jobbet. ???? Jag är inte alls sugen att hamna i kläm med hennes man, vill inte att hon blir kär och ställer krav på mig ifall vi knullar. Är inte heller sugen att hon dumpar mig när hon blir uttråkad.

    Jag ser ingen win-win i det hela men älskar uppmärksamheten. Vad ska man göra...


    Vad du ska göra?

    sluta vara en sån sucker för uppmärksamhet

    sluta bete dig som en liten fjortis som vill kåta upp andra för att få kickar.

    inse att det du pysslar med nu är i samma spår som att sätta på henne

    fråga dig själv om du inte redan vet ovanstående med och om det inte då blir konstigt att fråga andra vad du ska göra när du egentligen redan vet det?

    Eller vill du bara få höra av andra att det är ok att sätta på henne så det ska kännas mer legitimt?
  • Anonym (iminadrömmar)

    TS, du ska inte göra nåt. För det finns inget där. Inbillning kallas det.
    Vanligt hos män.

  • jrockyracoon

    Anonym (iminadrömmar) skrev 2020-07-11 07:08:40 följande:

    TS, du ska inte göra nåt. För det finns inget där. Inbillning kallas det.
    Vanligt hos män.


    Det beror ju helt på vilken förmåga TS har att läsa av kroppsspråk och hur tydligt hennes kroppsspråk var.

    Jag tycker det är väldigt logiskt att hon t.ex. blev aggressiv och sur för att han undvek att respondera på hennes flörtande. Varför skulle hon annars bli aggressiv och sur mot TS från ingenstans?

    Om TS vore helt kass på kroppsspråk skulle han antagligen inte ha sett något tecken från kvinnan alls. Frågan är hur säker han kan vara på det han läste av i ljuset av hans förmåga att tyda andra människors kroppsspråk.
  • Anonym (iminadrömmar)
    jrockyracoon skrev 2020-07-14 10:20:24 följande:
    Det beror ju helt på vilken förmåga TS har att läsa av kroppsspråk och hur tydligt hennes kroppsspråk var.

    Jag tycker det är väldigt logiskt att hon t.ex. blev aggressiv och sur för att han undvek att respondera på hennes flörtande. Varför skulle hon annars bli aggressiv och sur mot TS från ingenstans?

    Om TS vore helt kass på kroppsspråk skulle han antagligen inte ha sett något tecken från kvinnan alls. Frågan är hur säker han kan vara på det han läste av i ljuset av hans förmåga att tyda andra människors kroppsspråk.
    Män överskattar alltid sig själva. Attraktionskraft, hur bra de är på att läsa kroppsspråk, hur tydlig kvinnan var.
    Det troligaste är att kvinnan inte är intresserad.
  • jrockyracoon
    Anonym (iminadrömmar) skrev 2020-07-14 10:30:32 följande:
    Män överskattar alltid sig själva. Attraktionskraft, hur bra de är på att läsa kroppsspråk, hur tydlig kvinnan var.
    Det troligaste är att kvinnan inte är intresserad.
    Min erfarenhet är att det finns minst lika många män som underskattar de tecken de ser på attraktion i kroppsspråket. Kvinnor kan flirta ögonen ur sig, och de fattar ändå inte.

    Och om de trots detta får en svag känsla, då hänger kvinnan i princip dreglande över näsan på dem.

    Men visst, ibland kan man missuppfatta kroppsspråket. Men TS verkar säker på sin sak. Kvinnan verkar ju ge honom uppmärksamhet som matar hans ego. Då handlar det antagligen om mer än ett enda tecken på intresse från hennes sida vilket i så fall skulle tala för en mindre risk för att TS har missförstått. 
  • Anonym (iminadrömmar)
    jrockyracoon skrev 2020-07-14 15:25:37 följande:
    Min erfarenhet är att det finns minst lika många män som underskattar de tecken de ser på attraktion i kroppsspråket. Kvinnor kan flirta ögonen ur sig, och de fattar ändå inte.

    Och om de trots detta får en svag känsla, då hänger kvinnan i princip dreglande över näsan på dem.

    Men visst, ibland kan man missuppfatta kroppsspråket. Men TS verkar säker på sin sak. Kvinnan verkar ju ge honom uppmärksamhet som matar hans ego. Då handlar det antagligen om mer än ett enda tecken på intresse från hennes sida vilket i så fall skulle tala för en mindre risk för att TS har missförstått. 
    Fråga kvinnor så ska du få se att män alltid överskattar intresse från dom.
  • Anonym (R)

    Kul titel på tråden

    Men Är nog mest att din fantasi som gått lite över styr 

  • Anonym (iminadrömmar)
    Anonym (R) skrev 2020-07-14 16:00:23 följande:

    Kul titel på tråden

    Men Är nog mest att din fantasi som gått lite över styr 


    Så är det.
Svar på tråden Gift kvinnlig kollega jagar mig