• Svar på tråden blir du avtänd om din kille får stryk?
  • Anonym (Smartlisa)

Nej, riktigt manliga män behöver inte slåss. De använder sin hjärna. Att du får stryk av andra män skadar inte din manlighet. Där hjärnan tar slut tar nävarna vid.

• Anonym (F)

Inte bara för att han får stryk men om han ligger kvar och grinar efteråt så är det väldigt avtändande.

• Anonym (Herregud)

Alla killar som slåss är avtändande. Där konsten slutar tar våldet vid.

• Anonym (knockad)
    Anonym (F) skrev 2020-03-28 10:40:03 följande:

Inte bara för att han får stryk men om han ligger kvar och grinar efteråt så är det väldigt avtändande.

vi pratar inte om en 8-årig pojke
  • Anonym (knockad)
    Anonym (Herregud) skrev 2020-03-28 10:46:17 följande:

Alla killar som slåss är avtändande. Där konsten slutar tar våldet vid.

så om ni blir påhoppade ute och killen försvarar sig, är det avtändande?
  • Anonym (Absolut inte)

Avtändande? Absolut inte. En kille eller man är väl ingen sexmaskin som jag bryr mig om bara med tanke på hur tänd jag blir och hurdant sex jag får. Skulle min sambo få stryk skulle jag enbart tänka på hur han mår fysiskt och psykiskt. Så hade jag tänkt även när jag var ung. 

• Anonym (F)
    Anonym (knockad) skrev 2020-03-28 10:52:36 följande:

vi pratar inte om en 8-årig pojke

Inte jag heller men jag har sett män som legat och tokbölat efter tex en spark mellan benen.
  • Anonym (MammaMu)
    Anonym (F) skrev 2020-03-28 13:32:42 följande:

Inte jag heller men jag har sett män som legat och tokbölat efter tex en spark mellan benen.

Håller med, det är väldigt osexigt.
  • Anonym (N)

Nej verkligen inte. Min man kan en gnutta självförsvar men han har aldrig slagit någon i hela sitt liv. Om han skulle göra det så åker han ut illa kvickt (såvida det inte var i självförsvar)!

Män som slåss för att det är ballt är livsfarliga.

Svar på tråden blir du avtänd om din kille får stryk?