• Anonym (badgi­rl)
    Sun 29 Mar 2020 18:49
    1141 visningar
    33 svar
    +1
    33
    1141

    älskarinna?

    Varför lockar det förbjudna? Har ett kraftigt behov av att vara älskarinna även fast det är fel. Har aldrig riktigt haft chansen heller så vet inte hur jag skulle reagera om det verkligen blev så. Någon som vill dela med sig var erfarenheter?

  • Svar på tråden älskarinna?
  • DanneD
    Sun 29 Mar 2020 19:03
    #1

    Jag var älskare åt "min" passledare på mitt förra arbete under 1 års tid. Hon var gift och jag var singel, men hon var helt klar med att jag bara var en älskare, inget annat.

    Det är något med det förbjudna på jobbet, att kunna gå runt och vara lite "småflörtig" på jobbet och alla tror att man bara skämtar.

    Jag och hon jobbade över rätt ofta kan jag säga, och sen blir det mer spännande när man har sex på jobbet.


    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel. Min inkorg är alltid öppen för alla.
  • Anonym (20)
    Sun 29 Mar 2020 19:25
    #2
    Anonym (badgirl) skrev 2020-03-29 18:49:59 följande:

    Varför lockar det förbjudna? Har ett kraftigt behov av att vara älskarinna även fast det är fel. Har aldrig riktigt haft chansen heller så vet inte hur jag skulle reagera om det verkligen blev så. Någon som vill dela med sig var erfarenheter?


    Jag har både varit älskare till gifta kvinnor och haft älskarinna då jag själv varit gift. Är det något speciellt du undrar?
  • Anonym (Fd älskar­inna)
    Sun 29 Mar 2020 19:31
    #3
    +1

    Har varit älskarinna i 7 år och även om det stundtals är ljuvligt finns det inget ärofyllt i att bara gå omkring och vänta... På något som ändå inte händer. Självförtroende och självkänsla sjunker för varje gång man träffas och kärleken ökar i takt med att man inser att ekvationen är omöjligt..

    Förbjuden spänning i all ära men man går omkring med ständig ångest över att när som helst kan bubblan spricka och allt skiter sig värre än man ens kunde föreställa sig... Vilket det också gör.

    Finns inget i det här som jag kan rekommendera.

  • Anonym (Älska­rinna)
    Mon 30 Mar 2020 08:04
    #4

    Jag är älskarinna till en man sedan 9 månader tillbaka. 
    Det ber mig en känsla av makt, har aldrig haft så bra sex som med honom. 
    Vi har roligt tillsammans, äter mat etc.
    Önskar ofta att han är min.

    Men det är jobbigt att veta att han aldrig kan sova hos mig, vi kan aldrig tillbringa semestern eller andra helger tillsammans. Att det är hon som är mamman till hans vuxna barn, de har varit gifta i snart 40 år. Han kommer aldrig att lämna henne för mig, men det visste jag ju från början. 

  • Anonym (Den svikna­)
    Mon 30 Mar 2020 08:41
    #5
    +3

    Att ge sig in i den "leken" har rätt många konsekvenser. Det finns en partner och ofta även barn. ALLA parter blir lidande pga otrohet!!
    Spelar ingen roll om ni blir påkomna eller inte. På ett eller annat sätt blir alla lidande. 

    Är en man/kvinna upptagen så ger man fan i den personen! Väldigt enkelt!
    Och har man ett begär att vara älskarinna så hitta någon du kan ha rollekar med istället för att förstöra folks liv!

    Jag har stått som parten som har blivit sviken och jag anser att båda två är lika skyldiga med tanke på hur det där ludret betedde sig. En vacker dag kommer jag att stå utanför hennes dörr med en stor jävla slägga i näven!
    Är det det du vill råka ut för som älskarinna? En hämndlysten fru/sambo/flickvän?
    Som man bäddar får man ligga heter det. Ger du dig in i leken får du tåla att det kommer att dyka upp en part som kommer att vilja vrida nacken av dig. 

  • Mon 30 Mar 2020 08:44
    #6

    Har varit älskare till gifta kvinnor medan jag själv varit såväl singel som i eget förhållande. Väldigt positiva upplevelser om båda parter är på det klara med gränser och vad som gäller. Finns något väldigt skönt och befriande att ha en nära relation med en annan människa som bygger på njutning och sex. Är väl en skön, häftig ventil helt enkelt.

  • Mon 30 Mar 2020 11:41
    #7
    Anonym (Den svikna) skrev 2020-03-30 08:41:47 följande:

    Att ge sig in i den "leken" har rätt många konsekvenser. Det finns en partner och ofta även barn. ALLA parter blir lidande pga otrohet!!

    Spelar ingen roll om ni blir påkomna eller inte. På ett eller annat sätt blir alla lidande. 

    Är en man/kvinna upptagen så ger man fan i den personen! Väldigt enkelt!

    Och har man ett begär att vara älskarinna så hitta någon du kan ha rollekar med istället för att förstöra folks liv!

    Jag har stått som parten som har blivit sviken och jag anser att båda två är lika skyldiga med tanke på hur det där ludret betedde sig. En vacker dag kommer jag att stå utanför hennes dörr med en stor jävla slägga i näven!

    Är det det du vill råka ut för som älskarinna? En hämndlysten fru/sambo/flickvän?

    Som man bäddar får man ligga heter det. Ger du dig in i leken får du tåla att det kommer att dyka upp en part som kommer att vilja vrida nacken av dig. 


    Nej vet du vad! Det där är inte en rimlig reaktion på något alls. Jag hoppas innerligt att du får hjälp och stöd så att du kan komma tillrätta med dig själv. Beklagar att din partner inte var den du trodde.
  • Mon 30 Mar 2020 11:48
    #8
    +1
    kire skrev 2020-03-30 08:44:21 följande:

    Har varit älskare till gifta kvinnor medan jag själv varit såväl singel som i eget förhållande. Väldigt positiva upplevelser om båda parter är på det klara med gränser och vad som gäller. Finns något väldigt skönt och befriande att ha en nära relation med en annan människa som bygger på njutning och sex. Är väl en skön, häftig ventil helt enkelt.


    Håller med om att den sortens relation är befriande, en skön kontrast till det kravfyllda vardagslivet där inga pusselbitar är enkelt utbytbara och där egennytta och njutning ofta hamnar i baksätet. Det är fullt möjligt att ha sådana relationer utan att bedra någon.
  • Anonym (Den svikna­)
    Mon 30 Mar 2020 13:23
    #9
    +1
    Oerhörd skrev 2020-03-30 11:41:02 följande:
    Nej vet du vad! Det där är inte en rimlig reaktion på något alls. Jag hoppas innerligt att du får hjälp och stöd så att du kan komma tillrätta med dig själv. Beklagar att din partner inte var den du trodde.
    Min partner vet du inget om, inte heller varför det som hände hände. Och jo, man ger fan i upptagna partners annars får man räkna med konsekvenser. Varför ska den tredje parten få komma undan så billigt?
  • Anonym (sådär­)
    Mon 30 Mar 2020 19:12
    #10
    +1
    Oerhörd skrev 2020-03-30 11:41:02 följande:
    Nej vet du vad! Det där är inte en rimlig reaktion på något alls. Jag hoppas innerligt att du får hjälp och stöd så att du kan komma tillrätta med dig själv. Beklagar att din partner inte var den du trodde.
    Nejdå det är en fullt rimligt reaktion. Om två har hjälpts år att svina mot en tredje så är det ganska självklart att personen kommer tycka båda två är svin. Deltar man i att såra andra människor så får man vara med och dela på responsen. Inte mer än rätt.

    Jag hoppas innerligt att du slutar upp med att försöka få inlägg du inte gillar att framstå som produkten av sinnesförvirring och något man borde söka hjälp för, du kör med det i var och varannan tråd och det lika patetiskt varje gång.

    Ja hennes partner var förmodligen inte där för han hade fullt upp men att knulla någon annan istället. 
Svar på tråden älskarinna?