Äl +5
Har Bim 9/4 och är troligen på Äl +4 eller +5. Har varit tung i magen alla dagar nu sedan dess. Känns ju tok tidigt att det skullr vara symptom... någon annan?
Har Bim 9/4 och är troligen på Äl +4 eller +5. Har varit tung i magen alla dagar nu sedan dess. Känns ju tok tidigt att det skullr vara symptom... någon annan?
Åh, jag har också BIM 9/4. Har sedan ÄL känt samma känsla du beskriver. Är så otroligt nyfiken. Tyvärr är det nog så att vi blir tvungna att vänta ett tag till innan vi vet säkert. Har även känt mensvärk av och till sedan ÄL vilket verkligen inte är normalt för mig.
Hoppas verkligen det är något! Har ni försökt länge? Jag tog ut min p-stav i september, men det här är den första cykeln som kroppen känns annorlunda. Håller också tummarna för oss!
Ja, helt sjukt att det kan vara så annorlunda! Känner du själv att kroppen "kom igång" igen efter pillerstopp? Nu är det ju ändå ett tag sedan, så jag tror att du definitivt är fertil. ;)
Så otroligt spännande att känna av kroppen. Jag kände också en jättestor förändring utan preventivmedel. Så himla skönt. Jag har känt mig så himla trött både igår och idag. Utöver det bara lite molvärk. Har dina symptom ökat något?
Vi har ungefär sex månaders försök bakom oss.
Jag har faktiskt redan börjat smygtesta, fastän det är alltför tidigt. Men jag kan nog skymta ett streck! Ska testa igen om två dagar.
Aåh, då förstår jag att du väntar med den. Det är ju det bästa egentligen, att vänta till BIM (eller t o m efter det).
Förstår din längtan, jag var precis likadan vid min första. Det är ju sååå speciellt. Särskilt när man kommit fram till beslutet att man faktiskt ska bli gravid. Önskar dig all lycka till!
Hur går det för dig? :)
Det går bra! Fick ingen mens idag, däremot ett ordentligt plus på stickan. Hur går det för dig?