• Anonym (Kaffedraken)

    Min tränare fick slutligen det som hon ville....

    Hej!


    KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!!!!


    Jag skapade en tråd för några veckor sedan angående om att jag äntligen började på en kampsport i min lilla stad. NU kan jag dock inte hitta min tråd.

    Nåväl. Till er som inte sett min förra tråd, så handlande om att jag började på en kampsport. På grund av min stad var så liten var det inte så många medlemmar i klubben, inte heller fanns det några killar. Så jag var lite osäker om jag ville börja där. Ville helst gå med en eller flera vänner, men ingen av mina vänner ville följa med. Trots att det var gratis de två första gångerna.

    Så jag gick dit själv i slutändan. Tack vare respons som jag fick i min förra tråd så förstod jag att mina tränare enbart var intresserad av att kladda på mig. Inte heller uppskattad jag när hon klev in i herrarnas omklädningsrum när jag bytte om. Bara för att ''Kolla så att fönsterna'' var stängda och låsta.

    På grund av Coronaviruset så hade klubben stängd i alla fall. Men efter att jag skickade ett mejl till henne så bekräftade hon just det (Om att klubben har stängt på grund av Coronaviruset). I mejlet gav hon responsen att hon kunde komma ner och ha öppen träning BARA för mig. Något jag tackade nej till.

    Men..Jag har haft min kampsport intresse väldigt länge och när jag väl tog modet till att jag faktiskt kan bara säga nej på ett bestämd sätt. Så kan jag träna och vara tydlig med att jag enbart är intresserad av träningen.

    Detta var för några veckor sedan jag fick den där mejlen. Nu förra veckan så bestämde jag  mig att det får väl bli träning då. Jag skrev till min tränare att jag är intresserad av att träna. Jag kan ju bara markera om hon gör någonting som hon gjorde under förra träningen.

    Vi var ensamma och allt vart egentligen trevligt med uppvärmningen. Inkl vissa grepp.

    Men så kom det. Hon ville att jag skulle lägga mig på rygg. Jag tackade nej och sa att jag känner mig obevkäm. Hon sa att det är obligatorisk för alla nybörjare. Men jag sa att jag känner mig inte OKEJ med det.

    Slutligen tog hon ner mig. Hon bråttande ner mig och SREK ATT HON KOMMER SÄGA ATT JAG ÄR ETT PERVERS OM JAG INTE GÖR SOM HON SÄGER. Vid det här laget har hon bråttat ner mig och ligger nu över mig. Efter hennes vrål, så vart jag alldeles paralyserad. Men jag vaknade direkt upp så fort hon började ta av mig själva tränings-tröjan som mer som en jacka. Så det är nästan enkelt att ta av sig den. Men jag sa med svag röst: ''Nej..''. Och det var det enda jag fick ur mig.

    Men så kom skriket att jag bara skall göra som hon säger.

    Jag vart helt tagen och kunde inte alls göra fysiskt motstånd. Däremot sa jag åt henne: ''Varför blir det såhär?''. Jag kommer inte exakt ihåg vad jag sa. Men det vart något liknade. Hon fick ur mig tröjan.

    Därefter tvingade hon sig på mig rent sexuellt. Jag kände mig inte att jag var med om sexuellt övergrepp efteråt. Jag var alldeles chockad tills efter träningen var slut. Och när jag ''vaknade'' återigen, så kände jag att jag får skylla mig själv. Det är mitt fel. Just för att hon redan från började kladdade på mig. Jag skapade dessutom en tråd om det. Där jag fick mycket stöd.

    Men efter att det hade gått några veckor. Kände jag bara att jag vill ju så gärna träna kampsport och jag har väntat så länge på att börja. Och precis när jag börjar så skall klubben stängas på grund av Coronaviruset.

    Jag trodde helt seriöst att jag skulle kunna markera. Jag trodde att hon enbart skulle bara kladda på mig och jag hade bara kunnat markera ett NEJ.

    Men när hon gjorde såhär...Jag känner bara att jag borde ha kunnat räkna ut detta. Nu har det gått tre dagar. Jag känner just idag att det är både mitt fel, men samtidigt att jag hade bara en stort intresse.

    Hon var i princip lika lång som mig. 1.61. Så jag var lätt att få ner. Hon var dessutom tränad på att göra grepp..

    Tack för att jag skapade denna tråd.

    Vad kan jag göra nu?

    Polisen kommer inte tro mig. Ingen kommer tro mig. Känns som om jag vill prata om detta. Men vem kommer tro mig?

    Vart kan jag vända mig?

    Vänligen, inga elaka inlägg. Jag tycker det är skönt med både att kunna skriva av sig och kunna få bra respons.

  • Svar på tråden Min tränare fick slutligen det som hon ville....
  • Anonym (Kaffedraken)

    Nej. Det var inte ditt fel. Det var hon som valde att förgripa sig på dig. Hon hade kunnat låta bli men det gjorde hon inte. Självklart ligger skulden helt och hållet på henne.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Klart du ska anmäla! Och om det finns något riksförbund ska du absolut vända dig dit, du kanske inte är den enda hon förgripit sig på, både nu eller tidigare!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Du har blivit våldtagen och det är självklart inte ditt fel på något sätt. Polisen kommer lyssna på dig precis som vilket våldtäktsoffer som helst. Så anmäl om du kan, både för din skull men även för att det inte låter som varken första eller sista gången hon våldtar någon och hon måste stoppas.

    Hitta en vän eller psykolog du kan prata med så du slipper hålla detta inom dig.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Bara hennes fel) skrev 2020-03-31 16:30:40 följande:

    Nej. Det var inte ditt fel. Det var hon som valde att förgripa sig på dig. Hon hade kunnat låta bli men det gjorde hon inte. Självklart ligger skulden helt och hållet på henne.


    Anonym (Anonym) skrev 2020-03-31 16:45:11 följande:

    Klart du ska anmäla! Och om det finns något riksförbund ska du absolut vända dig dit, du kanske inte är den enda hon förgripit sig på, både nu eller tidigare!


    Jag  vet inte om det finns något riksförbund. I min förra tråd var det någon som frågade det också. Hon verkar vara den enda tränaren och dessutom verkar det inte vara så många medlemmar. Hon verkar äga hela stället, alldeles för sig själv. Jag vet inte om den tillhör/är med i någon riksförbund egentligen..

    Jag känner att jag inte kan anmäla eller berätta detta till någon. Vem skulle tro mig? Hon skulle förmodligen formulera allting om att ''Det tillhörde träningen'' eller något och få mig som om jag misstolkade allt och/eller ljuger ihop en historia. Jag vet inte...KÄNNS inte alls som om jag skulle bli trodd...
    Anonym (Anmäl) skrev 2020-03-31 16:46:07 följande:

    Du har blivit våldtagen och det är självklart inte ditt fel på något sätt. Polisen kommer lyssna på dig precis som vilket våldtäktsoffer som helst. Så anmäl om du kan, både för din skull men även för att det inte låter som varken första eller sista gången hon våldtar någon och hon måste stoppas.

    Hitta en vän eller psykolog du kan prata med så du slipper hålla detta inom dig.



    Jag kan varken gå till en psykolog, bekant, vän eller polisanmäla detta. Känns som om alla skulle tro att jag bara skulle hitta på.

    Kändes skönt att få eran svar!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Även om du inte tror det kommer leda till något bör du anmäla, för att visa för dig själv och henne att det var fel. Och tala med någon! Psykologer har tystnadsplikt, så du behöver inte vara rädd att det ska spridas.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Liten ort, var det var? Prata med andra som tränar där, hur de har upplevt tränaren + berätta om i går. Se till att "snacket går". Tycker du ska anmäla också, men kanske är det mer effektivt att andra inom föreningen får veta också. Kanske är andra som reagerat på hennes sätt tidigare, men som inte hela vågat säga något. 

Svar på tråden Min tränare fick slutligen det som hon ville....