• Pety78

    Udda fantasier

    Hej, vad har ni för udda förbjuda fantasier?

    Nån du skäms för du har? Och har du hittat nån liknande som fantiserar om Samma?

  • Svar på tråden Udda fantasier
  • Anonym (Lillamy)

    Rapeplay finns i mina fantasier. "Tvingad" till oralsex och få kuken långt ned i halsen mot min vilja så jag knappt kan andas. Knäppt så in i helvete, jag vet. Men blir svinkåt av tanken. Ska väl tillägga att jag enbart haft vanligt hederligt vaniljsex hittills, aldrig varit ens i närheten av sånna upplevelser vilket gör det ännu mer knäppta ett vis.

  • Anonym (Lillamy)
    Pety78 skrev 2020-04-04 23:50:18 följande:

    Hur gammal är du?


    32.
  • Pety78

    Ja tvingande är sexigt. Särskilt att bli tjejen bli munknulla hårt.

    När jag var ung fantiserade jag ofta om att bli våldtagen av min farmor

  • Anonym (Lillamy)
    Pety78 skrev 2020-04-04 23:57:21 följande:

    Ja tvingande är sexigt. Särskilt att bli tjejen bli munknulla hårt.

    När jag var ung fantiserade jag ofta om att bli våldtagen av min farmor


    Hårt vet jag väl inte men känslan att inte ha makten att stoppa är väl mest tändande. Att han håller kuken kvar i halsen korta stunder.. Dominerad och utlånad är en annan dröm.

    Oj ja det är väl kanske ännu mer udda.
  • Pety78

    För några år sen träffade jag en flickvän på BC. Hon fantiserade om att bli utlånad så vi provade oss fram. Var väldigt upphetsande. Jag gillade att låna ut henne till völdigt gamla män jag hittade på nätet

  • Tukt

    Udda fantasier? Jag har dom i mängder. Skulle säga att jag inte har några fantasier som inte anses som udda.
    Men för att bli mer konkret så rör de flesta sig runt dominans.

  • 66Joy
    Pety78 skrev 2020-04-05 00:21:53 följande:

    För några år sen träffade jag en flickvän på BC. Hon fantiserade om att bli utlånad så vi provade oss fram. Var väldigt upphetsande. Jag gillade att låna ut henne till völdigt gamla män jag hittade på nätet


    Hur gammal var hon och ålder på männen? Såg du på?
  • 66Joy
    Pety78 skrev 2020-04-05 00:21:53 följande:

    För några år sen träffade jag en flickvän på BC. Hon fantiserade om att bli utlånad så vi provade oss fram. Var väldigt upphetsande. Jag gillade att låna ut henne till völdigt gamla män jag hittade på nätet


    Hur gammal var hon och ålder på männen? Såg du på?
  • Pety78

    Hon var 26 och mannen var oftast 60+.

    Ja klart jag såg på. Och jag som berättade vad han fick göra med henne. Och det växlade man ju från gång till gång:)

  • Anonym (Kvinna)

    Att jag gillar att bli slickad i rumpan, men vågar inte be om att få bli det och vill absolut inte slicka tillbaka

  • Gaskarl
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-04-05 11:17:29 följande:

    Att jag gillar att bli slickad i rumpan, men vågar inte be om att få bli det och vill absolut inte slicka tillbaka


    Jag gillar att slicka en kvinna där..
  • P30

    Jag blir rätt förvånad själv när jag inser att jag nog faktiskt upplevt alla fantasier som jag vill uppleva. Jag har haft fantastiska kvinnor i mina två senaste längre förhållanden där väldigt mycket varit tillåtet att utforska.

    Jag tror att tricket är att vara tydlig med vad jag vill ha och fantiserar om. Det är ganska vanligt att folk menar att jag har tur i en massa delar av mitt liv, att jag får förmåner som ingen annan får etc. Skillnaden är att jag frågar. Det blir ganska ofta nej, men förvånande ofta blir det ett ja. Ett ja jag aldrig fått om jag inte vågat fråga.

    Så - fråga om att få det du vill. Testa.


    Läs om vem jag är och vad jag gör...
  • Anonym (Rimjob (Man))
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-04-05 11:17:29 följande:

    Att jag gillar att bli slickad i rumpan, men vågar inte be om att få bli det och vill absolut inte slicka tillbaka


    Visst är det fantastiskt.

    Gillar både att ge och få.

    Våga be snällt ?min rumpa behöver också din tunga, om det är ok??
  • EA83
    Anonym (Lillamy) skrev 2020-04-04 23:45:32 följande:

    Rapeplay finns i mina fantasier. "Tvingad" till oralsex och få kuken långt ned i halsen mot min vilja så jag knappt kan andas. Knäppt så in i helvete, jag vet. Men blir svinkåt av tanken. Ska väl tillägga att jag enbart haft vanligt hederligt vaniljsex hittills, aldrig varit ens i närheten av sånna upplevelser vilket gör det ännu mer knäppta ett vis.


    Ser inget konstigt med dina tankar. Matchar en av mina egna fantasier. Om du är lika bestämd som lilla my borde det inte vara några problem att få det som du vill ha det :)
  • Perjonsson
    Pety78 skrev 2020-04-05 00:21:53 följande:

    För några år sen träffade jag en flickvän på BC. Hon fantiserade om att bli utlånad så vi provade oss fram. Var väldigt upphetsande. Jag gillade att låna ut henne till völdigt gamla män jag hittade på nätet


    Tråkigt att du bara haft vanilj hittils men sunt att du är villiga att utforska dina fantasier.

    Att träffa någon att prata ihop sig med och om kemin stämmer testa.

    Det är väl långsökt att du finns i jämtland?
Svar på tråden Udda fantasier