Er första tanke?
Sexigt, bra ekonomi för sin framtid eller annat.
Jag är likadan karriär, hårt arbete, bra pension, bra startkapital till barn. Så länge det finns familjeband, kärlek som man kan kombineras.
Det gör vi här =)
Sexigt, bra ekonomi för sin framtid eller annat.
Jag är likadan karriär, hårt arbete, bra pension, bra startkapital till barn. Så länge det finns familjeband, kärlek som man kan kombineras.
Det gör vi här =)
Är du man eller kvinna?
jag har varit tvungen och jobba sen tonåren och jag vet vad ekonomi gör om man lever som mina föräldrar har gjort.
Jag lever enkelt, lgh, inga onödiga krusiduller, köper inte dyra saker, (kan kan jag väl behöver inte det) älskar gå i secondhandbutiker, övriga butiker, köper när jag behöver. handväskor är bara glömma, smink, parfym, sånt fixar man hemma sålänge ID, betalkort, mobilen är med så är jag nöjd. Jag uppdaterar mig inte på nya mobiler heller har en bra mobil.
Så lägger mkt tid på jobb och min familj, ger barnen dem aktiviter som dom vill ha, dom får arbeta lite för att förtjäna en extra slant.
Under den här jäkla coronatiden så är vi mer hemma och umgås, spelar tv spel, familjespel, tränar utomhus, slappar mm.
Så det är inget fel och ha en karriär med familj. Jag älskar min make med mina fina barn. Vi har varit gifta i 20 år
-sSå fan att jag och min make förtjänar bra pension. råd med resa, umgås med mina barn och deras framtida barn,mm.
Hur ni andra tänker att det är fel, då är det upp till er.
Menar en 40 åring karriärskille som jobbar fram till sena midnatt på kontoret som Chef. Affärsresor stup i kvarten.
Sedan gymmet mitt i natten för att bättra på sina muskler. Bara haft korta relationer och inget barn.
En sådan man har inget liv mer än sitt jobb och gymmet. Ungkarl.
Så undrar varför de är singlar om de jobbar hårt, vältränade kroppar osv.
Jag undrar vad ?mycket? är.