• Anonym (Tråki­gt)
    Tue 7 Apr 2020 10:46
    1495 visningar
    28 svar
    28
    1495

    Han kommer alldeles för fort

    Har varit ihop med min kille i typ ett halvår nu och när vi har sex så kan han komma på typ 5 min, innan jag ens hunnit komma igång ordentligt.

    Vi har pratat om detta men det blir ingen skillnad. Han säger bara förlåt och att han inte kan hjälpa det. Jag vet inte vad jag ska göra för jag vill också komma med honom, inte behöva onanera mig till en orgasm eller bli skickad till en som han iofs oftast gör. Det blir lite avtändande när han kommer så där fort.. Och jag börjar känna att det inte är kul att ha sex med honom längre. Vi kör missionären 5 min sen är det slut....

    Har ni killar några bra tips till honom? Trodde detta var något män mognade sig i men han är 41!!

  • Svar på tråden Han kommer alldeles för fort
  • Anonym (K)
    Tue 7 Apr 2020 10:55
    #1

    Så ska du inte behöva ha det. Funderat på att byta karl?

  • Gameof­throne­s
    Tue 7 Apr 2020 11:00
    #2

    Öh, vilken värld kommer du ifrån?

    Alla vet inte att man kan träna sig till att hålla sig längre i sängkammaren, endel kan inte få till det, endel kan bara helt enkelt inte,

    Man lär sig av varandra i sängen av erfarenheter, ska du bara dumpa honom för det? Hur ska han kunna veta och lära sig när ingen säger till honom eller lär eller fan vad ni gör i sängkammaren. 

    Du är rätt okvinnlig när du tänker på det viset. 

    Jag är själv kvinna älskar sex, lär din karl.

  • Anonym (Liv)
    Tue 7 Apr 2020 11:04
    #3

    Fem minuter penetration tror jag är vääääääldigt vanligt. Tror du är väldigt kräsen om du begär mer.

  • Anonym (Undra­r)
    Tue 7 Apr 2020 11:33
    #4

    Kan han inte fortsätta en gång till när det har gått då?

  • Anonym (5 min)
    Tue 7 Apr 2020 11:45
    #5

    5 min av hårt knullande är väl helt ok eller rent av bra?

    5 min av långsamt och trevande med pauser kanske är så där...

    Vissa tjejer har skönare fitta. Har man lite storlek på kuken så ökar skönhetsgraden mångdubbelt när man är med en lite trängre tjej.

    Men efter ett halvår borde man kanske lära sig hantera det...

    Ts: hur ofta har ni sex? Har han provat att gå på dig igen efter en kortare paus?

    Har män innan honom haft samma ?problem??

  • Anonym (5 min)
    Tue 7 Apr 2020 11:48
    #6
    Anonym (K) skrev 2020-04-07 10:55:18 följande:

    Så ska du inte behöva ha det. Funderat på att byta karl?


    Ska män resonera på samma vis?

    Att om en tjej är för slapp i fittan och inte kan knipa så det blir skönt för mannen, byta tjej?
  • Anonym (Tråki­gt) Trådstartaren
    Tue 7 Apr 2020 12:33
    #7
    Gameofthrones skrev 2020-04-07 11:00:56 följande:

    Öh, vilken värld kommer du ifrån?

    Alla vet inte att man kan träna sig till att hålla sig längre i sängkammaren, endel kan inte få till det, endel kan bara helt enkelt inte,

    Man lär sig av varandra i sängen av erfarenheter, ska du bara dumpa honom för det? Hur ska han kunna veta och lära sig när ingen säger till honom eller lär eller fan vad ni gör i sängkammaren. 

    Du är rätt okvinnlig när du tänker på det viset. 

    Jag är själv kvinna älskar sex, lär din karl.


    Jag har inte ens nämnt något om att dumpa honom, jag ber om hjälp för vad jag/vi kan göra. Vad är ditt problem egentligen?
  • Anonym (Tråki­gt) Trådstartaren
    Tue 7 Apr 2020 12:37
    #8
    Anonym (5 min) skrev 2020-04-07 11:45:50 följande:

    5 min av hårt knullande är väl helt ok eller rent av bra?

    5 min av långsamt och trevande med pauser kanske är så där...

    Vissa tjejer har skönare fitta. Har man lite storlek på kuken så ökar skönhetsgraden mångdubbelt när man är med en lite trängre tjej.

    Men efter ett halvår borde man kanske lära sig hantera det...

    Ts: hur ofta har ni sex? Har han provat att gå på dig igen efter en kortare paus?

    Har män innan honom haft samma ?problem??


    Asså problemet är att när han väl knullar hårt så som jag behöver för att komma då tar det bara 30 sekunder sen har han kommit. Men hela totala sexakten är på 5 min. Vi har sex var tredje dag kanske. Nu på senare tid har det blivit lite mindre.

    Det är själva penetrationen vi inte kan få till.
  • Anonym Svenss­on
    Tue 7 Apr 2020 12:48
    #9

    Hej, jag förstår er kvinnor att det kan vara jobbigt om mannen kommer för snabbt. En väg att gå är att du stimulerar din partner till utlösning först (genom oralsex eller på annat sätt) och därefter kan din partner ge dig ett skönt förspel som du gillar (prata med varandra innan) tills han är mogen att tränga in i dig så ni kan ha skönt penetrerande sex tillsammans. Lycka till ????

  • Anonym Svenss­on
    Tue 7 Apr 2020 12:48
    #10

    Hej, jag förstår er kvinnor att det kan vara jobbigt om mannen kommer för snabbt. En väg att gå är att du stimulerar din partner till utlösning först (genom oralsex eller på annat sätt) och därefter kan din partner ge dig ett skönt förspel som du gillar (prata med varandra innan) tills han är mogen att tränga in i dig så ni kan ha skönt penetrerande sex tillsammans. Lycka till ????

Svar på tråden Han kommer alldeles för fort