• Idakarlsson86

    Corona och hjärtsjuka barn

    Hej!

    Hur gör ni föräldrar som har barn födda med hjärtfel/missbildningar?

    Jag har själv tre barn, alla med medfödda missbildningar i hjärtat och aorta. I dagsläget går dom till skola och förskola men jag är orolig. Man vet ju inte om dom är i riskgrupp eller inte?

  • Svar på tråden Corona och hjärtsjuka barn
  • Vivala

    Hemma så mycket det är möjligt men går till mataffären och apoteket. Mun Samson är 9 mån så jag kan ju va hemma utan problem.

  • Idakarlsson86

    Mina är 3, 5 och 7år

    Enligt hjärt och Lungfondens sida är inte hjärtsjuka barn i riskgrupp men dom vet ju inte vilka som är det riktigt...????

  • Idakarlsson86

    Mina är 3, 5 och 7år

    Enligt hjärt och Lungfondens sida är inte hjärtsjuka barn i riskgrupp men dom vet ju inte vilka som är det riktigt...????

  • Idakarlsson86

    Mina är 3, 5 och 7år

    Enligt hjärt och Lungfondens sida är inte hjärtsjuka barn i riskgrupp men dom vet ju inte vilka som är det riktigt...????

  • Idakarlsson86

    Mina är 3, 5 och 7år

    Enligt hjärt och Lungfondens sida är inte hjärtsjuka barn i riskgrupp men dom vet ju inte vilka som är det riktigt...????

  • Idakarlsson86

    Mina är 3, 5 och 7år

    Enligt hjärt och Lungfondens sida är inte hjärtsjuka barn i riskgrupp men dom vet ju inte vilka som är det riktigt...????

  • annabellelee

    Prata med läkare är mitt tips. Du måste ju få tydliga besked om du bör vara hemma med barnen eller ej. Ring vårdcentralen imorgon.

  • annabellelee

    Prata med läkare är mitt tips. Du måste ju få tydliga besked om du bör vara hemma med barnen eller ej. Ring vårdcentralen imorgon.

Svar på tråden Corona och hjärtsjuka barn