• Anonym (Tjej)

Hetero trots att han ser bögporr?

Är det många heteromän som ser på gayporr? Förstår att man inte kan säga hur många som kollar på det men vad säger ni? Egna erfarenheter?

Min sambo, som påstår att han är hetero och inte bi, tittar ofta på bögporr. För mig går det dock inte ihop hur man kan se på det om man själv är man och hetero, för då tänder man ju på det männen gör i porren, annars hade man ju inte kollat på det och då är man per definition bisexuell eller homosexuell.

• Svar på tråden Hetero trots att han ser bögporr?
  • Apmor2

Vad man tittar på för porr eller vilka fantasier man har säger inget om hur man vill att verkligheten ser ut.

• Anonym (Tjej)
    Apmor2 skrev 2020-04-17 10:32:09 följande:

Vad man tittar på för porr eller vilka fantasier man har säger inget om hur man vill att verkligheten ser ut.

Men då måste man ju ändå ha en dragning till det könet, om man blir upphetsad av att kolla på det? Det är ju det enda rimliga. Oavsett om det är i fantasin bara, och man inte vill göra det i verkligheten, så blir man ju upphetsad.
  • Anonym (Vem vet?)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-04-17 10:30:04 följande:

Är det många heteromän som ser på gayporr? Förstår att man inte kan säga hur många som kollar på det men vad säger ni? Egna erfarenheter?

Min sambo, som påstår att han är hetero och inte bi, tittar ofta på bögporr. För mig går det dock inte ihop hur man kan se på det om man själv är man och hetero, för då tänder man ju på det männen gör i porren, annars hade man ju inte kollat på det och då är man per definition bisexuell eller homosexuell.

I en annan tråd här idag säger en kvinna:

"Men att ha sex var otänkbart för mig när vi försökte gå längre.. äcklades av tanken på att ge henne oralt eller smeka henne mellan benen! Var inte intresserad av hennes bröst eller kurvor då jag insåg att jag inte tänder sexuellt på kvinnokroppar! Hon var jättefin och vacker, men jag tände inte på henne!

Däremot kan jag tända på lesbisk porr, på själva sexakten liksom! Så tror inte att det behöver hänga ihop!"

https://www.familjeliv.se/forum/thread/80344080-lite-osaker-pa-min-laggning
  • Anonym (Konstigt)

Jag tycker det låter jättekonstigt. Har aldrig förr hört talas om en straight kille som kollar på bögporr. Jag håller med dig om att om man tänder på bögporr så tänder man på män i någon mening. Även om det stannar vid fantasier.

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Vem vet?) skrev 2020-04-17 10:35:40 följande:

I en annan tråd här idag säger en kvinna:

"Men att ha sex var otänkbart för mig när vi försökte gå längre.. äcklades av tanken på att ge henne oralt eller smeka henne mellan benen! Var inte intresserad av hennes bröst eller kurvor då jag insåg att jag inte tänder sexuellt på kvinnokroppar! Hon var jättefin och vacker, men jag tände inte på henne!

Däremot kan jag tända på lesbisk porr, på själva sexakten liksom! Så tror inte att det behöver hänga ihop!"

www.familjeliv.se/forum/thread/80344080-lite-osaker-pa-min-laggning

Men då är man ju rimligtvis bisexuell. Annars hade man inte tänt på att se sådant, oavsett om det bara stannar vid fantasier eller ej.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Konstigt) skrev 2020-04-17 10:39:18 följande:

Jag tycker det låter jättekonstigt. Har aldrig förr hört talas om en straight kille som kollar på bögporr. Jag håller med dig om att om man tänder på bögporr så tänder man på män i någon mening. Även om det stannar vid fantasier.

Exakt!
  • Anonym (Sundancer..)

Klart han är nyfiken på killsex , men behöver ju inte tända på killar för det.
    Det är njutningen och det förbjudna som kan locka.Cool

• Anonym (Bikille)

Det finns en massa massa killar som anser att de är hetero, men tänder på gaysex i olika former. Finns till och med en hel del som regelbundet har sex med killar men i alla fall anser att de är hetero.

De brukar resonera såsom att de är hetero, eftersom de inte har känslor för killar eller vill ha ett vanligt förhållande med män. Eller att de bara tänder på kuken, och betraktar den som en sexleksak likt en dildo

Rätt eller fel kan man ju diskutera, men min uppfattning är i alla fall att man är bisexuell eller homo om man har eller vill ha någon form av sexuellt umgänge med nån av samma kön.

• Anonym (kvinna här)

Jag är 100 % straight, Har ingen önskan ö h t om att vara med en kvinna.

Nu ser jag sällan porr men när jag gör det så ser jag det inte utifrån vem jag skulle vilja ha sex med, vilka som är med i filmen, eller hur de ser ut. Jag ser det utifrån vad som ser skönt ut. Ser det skönt ut för kvinnan, då blir jag upphetsad för det kan jag relatera till.

Jag ser nog ungefär hälften med bara tjejer, man slipper allt djäkla fokus på en massa sperma som sprutas kors och tvärs, det ser mjukare och skönare ut (om man generaliserar). Män är fett bra IRL men i många porrfilmer kan jag vara utan dem, de gör sällan att det ser skönare ut för kvinnan om man nu inte är sugen på att se själva penetrationen men det är långt från alltid det känns viktigt.

• DasNerd

Att vara homosexuell eller bisexuell innebär i min mening att man som man blir sexuellt attraherad av män.

Men killar är rätt bra på att objektifiera sina fetischer. Oavsett om det är bröst, rumpa, fötter eller öron man råkar tända på, så kan det lika gärna vara kukar.

Dvs han kanske fantiserar om att bli knullad eller suga kuk, men han kan fortfarande tycka att män är rätt motbjudande på alla sätt och vis, och skulle aldrig säga eller faktiskt bli upphetsad "av en man".

Det kanske är så att "shemales" är en kategori som heteromän kanske tänder på mer än homosexuella skulle göra?

• Anonym (Lollo)

Din kille är smygbög. Skulle dumpa honom direkt och hitta en riktig man.

• Tonkeryd
    Anonym (Lollo) skrev 2020-04-17 18:01:44 följande:

Din kille är smygbög. Skulle dumpa honom direkt och hitta en riktig man.

Vore han bög skulle han väl knappast vara med TS, så snarare bi. Och ärligt talat, på vilket sätt är han därav per automatik "ingen riktig man"?
  • Anonym (G kvinna)

Var ihop med en kille som var straight och ville kolla på bi- o gayporr. Han ville ha sex med mig varje dag, och påstod i början att han var hetero.

Det visade sig med åren att han sålde sig själv till män, att han hade mång gay- sextröffar bakom min rygg. Han teäffade iofs kvinnor också. Han blev även förälskad i en man (men startade inget förhållande med mannen).

Efter vi gjort slut träffade han flera kvinnor, och gifte sig och fick barn. Han har fortsatt vara otrogen med män mot sin nya fru.

Svar på tråden Hetero trots att han ser bögporr?