Inlägg från: Anonym (Cc) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cc)

Vilka kläder tycker du passar/inte passar på en överviktig kvinna?

Behöver höra andras åsikter i detta...

Jag har nu gått ner så pass mycket i vikt att jag faktiskt kan välja vilka kläder jag vill ha, istället för att helt enkelt bära det jag kunde komma i.

Är ju jätteglad för detta men samtidigt osäker på vad som ser bra ut eftersom jag är så van att bara gå efter storlek istället för färg, form och material.

Är ju fortfarande överviktig och vet inte riktigt vad som "passar" att gå i...

Kan ni säga vad ni tycker kan funka, eller kanske mer vad som INTE funkar, för en XL?

Tack!

• Svar på tråden Vilka kläder tycker du passar/inte passar på en överviktig kvinna?
  • Anonym (Cc)

Superbra tips:) tack! En utmaning tror jag blir att hitta kläder till min kroppsform...det har ju blivit en del hänghud på sina ställen som inte är nåt man direkt vill framhäva...sen har jag tydliga höfter men ganska mycket på magen så jag vet inte... Kan man vara äpple och timglas i ett?:/ Tack snälla för att ni tog er tid att svara! Är en stor hjälp!

Svar på tråden Vilka kläder tycker du passar/inte passar på en överviktig kvinna?