• LadyC

Onanera bredvid sovande partner?

Onanerade precis bredvid min sovande man. Sååå jäkla härligt skönt när det är sådär hemligt förbjudet. Skulle du kunna tänka dig göra det? Och vad skulle din partner säga om hen vaknade mitt i?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Onanera bredvid sovande partner?
  • Anonym (O)

Gör det ofta om det inte blir något annat... väntar tills han somnar, eller börjar lite smått medans han fortfarande är vaken.

• Ukklavek

Inte ofta, men om jag märker att maken verkligen behöver sova (han lider av sömnstörningar) och klockan är sent så händer det att jag tar han om mig själv.

Mvh

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Inte Fredrik)

Alltså rör sig täcket i de regionerna så ska jag vara dödligt sjuk om jag inte går igång då dock utan att det nödvändigtvis slutade med att vi knullade. Nu är ju jag en som älskar sex och att tillfredsställa så har hänt att jag slet av henne täcket när jag såg att det började guppa och slickade henne istället. Lite snabbt bara sådär för att hon skulle sova gott sedan.

• Anonym (Stånd)

Ibland vaknar jag med ett präktigt stånd. Då brukar jag runka en stund men inte hela vägen slutar en sekund innan sprut. Sparar prutet till fruns fitta när hon vaknat

• Anonym (JP)

Nu kommer dubbelmoral som heter duga.. Jag onanerar bredvid honom ibland när han somnat. Han onanerar bredvid mig ibland när han tror att jag somnat (och även när jag har somnat, så jag vaknar av det. Och jag gillar verkligen inte det. Blir bara ledsen.

Som sagt verkligen dubbelmoral, jag vet. Men skillnaden är väl att han gör det trots att jag försökt förföra honom. Han tackar nej och runkar istället. Jag gör det för att han tackar nej till sex.

• Anonym (Inte Fredrik)
    Anonym (JP) skrev 2020-04-19 10:28:38 följande:

Nu kommer dubbelmoral som heter duga.. Jag onanerar bredvid honom ibland när han somnat. Han onanerar bredvid mig ibland när han tror att jag somnat (och även när jag har somnat, så jag vaknar av det. Och jag gillar verkligen inte det. Blir bara ledsen.

Som sagt verkligen dubbelmoral, jag vet. Men skillnaden är väl att han gör det trots att jag försökt förföra honom. Han tackar nej och runkar istället. Jag gör det för att han tackar nej till sex.

Men nä så tråkig situation ni har hamnat i... Förstår ju verkligen att du är ledsen och frustrerad om han beter sig så men samtidigt tänker jag att varför bor ni tillsammans? Hur ser er tillvaro ut annars, är ni bara typ kompisar annars också så kanske det skulle vara bättre att separera och båda blir lyckliga på varsitt håll?

Jag har varit i liknande situation som er och mår så mycket bättre nu som singel även om jag inte har någon att sexa loss med. Känner igen JP... Är det du som hängde på intima bilder förut?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Inte Fredrik)
    6forfun skrev 2020-04-19 10:52:17 följande:

Skulle också bli sur om jag fått ett nej och hon sedan onanerade. Hon vill bra inte. Vi har pratat om det. Hon har fått komma med idéer på vad som skulle hjälpa. En man eller kvinna till, en 24 timmars kryss där hon får knulla runt mm.

Ja då hade jag också packat väskan. Då finns ju verkligen ingenting kvar att leva tillsammans för. Som att ha middagen färdig när hon kommer hem från jobbet och hon säger nej tack jag vill äta ensam ute istället....
  • Anonym (JP)
    Anonym (Inte Fredrik) skrev 2020-04-19 10:46:19 följande:

Men nä så tråkig situation ni har hamnat i... Förstår ju verkligen att du är ledsen och frustrerad om han beter sig så men samtidigt tänker jag att varför bor ni tillsammans? Hur ser er tillvaro ut annars, är ni bara typ kompisar annars också så kanske det skulle vara bättre att separera och båda blir lyckliga på varsitt håll?

Jag har varit i liknande situation som er och mår så mycket bättre nu som singel även om jag inte har någon att sexa loss med. Känner igen JP... Är det du som hängde på intima bilder förut?

Jag älskar honom, tänder på honom och vill leva med honom. Jag tror inte att jag skulle bli lyckligare utan honom. Hur det är för honom kan inte jag svara på men det får ju i så fall vara hans ansvar att uttrycka.

Ja, det stämmer att jag var på Intima bilder förut. Hade du annat namn där? Minns inte ditt namn därifrån.
Svar på tråden Onanera bredvid sovande partner?