Inlägg från: Anonym (suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (suck)

    Glömska killar!

    Men allvarligt, vem fan kollar ens på big brother och andra iq fiskmås såpor? och vem fan förväntar sig ett normalt beteende från mupparna som vistas där?

  • Anonym (suck)
    Stephanie08 skrev 2020-04-19 15:39:44 följande:

    När jag såg big brother igår så hade en kille kysst en tjej bakom ryggen på den han "dejtar", och när han blir konfronterad påstår sig ha glömt det.

    Detta påminner mig såååå mycket om min sambos beteende! Han har fulat ut sig flera gånger genom att flörta med andra tjejer på internet osv, och när jag i efterhand råkat komma på honom så har han ALLTID glömt bort det! I en del fall har det gått så långt att de bytt nummer eller träffats, men även det är helt bortglömt.

    Det som sårar mig mest i det här är att han försöker glida undan ansvar för det han gjort genom att "glömma" (så bekvämt), och att han inte ens verkar tycka att jag är värd en förklaring eller ursäkt.

    Är det någon som känner igen sig i det här? Att män glömmer det som är bekvämast för dom så dom slipper ta ansvar eller så till svars för saker?


    Jag tror grundproblemet inte är din kille, jag tror grundproblemet är att du kollar på iq befriade såpor med en massa idioter som springer omkring och beter sig... just precis.... idioter som gett dig en skev syn på förhållanden och fått för dig att tro att det är så ett normalt förhållande fungerar och därför står du ut med vilket skit som helst från din kille för du tror att det är normalt.... det är det inte.

    Lösning:
    Dumpa idioten till kille, han kommer aldrig bli den du vill han ska vara. Och snälla snälla snälla, sluta kolla på sånt smörja, ägna tiden åt att läsa psykologi, beteende, etik, etc istället. 
  • Anonym (suck)
    Anonym (DIF forever) skrev 2020-04-20 17:05:42 följande:
    Har man en sur och otrevlig kontrollerande partner som anfaller och anklagar så fort hen kommer åt och misstänker att alla man chattar med är otrogna svin osv, jag då ska man dra. 

    Det blir inget bra förhållande med såna jobbiga typer. Jag tycker att du ska släppa din snubbe och låta honom leva.
    Och jag tycker du borde söka till big brother Flört
Svar på tråden Glömska killar!