• Anonym (?)

Vilken färg är snyggast på trenchcoat jacka?

Vilken färg är snyggast på en trenchcoat jacka? Svart? Beige? Mörk blå?

• Svar på tråden Vilken färg är snyggast på trenchcoat jacka?
  • Anonym (Alice)

Jag har både en beige och en svart trench och jag använder båda mer eller mindre konstant. Tycker att båda är snygga och fungerar till det mesta. 

• Anonym (?)
    Anonym (Alice) skrev 2020-04-22 12:21:28 följande:

Jag har både en beige och en svart trench och jag använder båda mer eller mindre konstant. Tycker att båda är snygga och fungerar till det mesta. 

Vilken av dom tycker du är snyggast om du bara fick välja en av dom?
  • Anonym (?)
    Mrs Moneybags skrev 2020-04-22 11:56:49 följande:

Jag tycker beige...klassiskt!

Okej.
  • Anonym (Alice)
    Anonym (?) skrev 2020-04-22 12:32:22 följande:
    Vilken av dom tycker du är snyggast om du bara fick välja en av dom?
    Om jag inte hade någon trench och bara kunde köpa en skulle jag nog börja med en beige. Men det spelar ju såklart roll hur din garderob ser ut i övrigt och vad som passar din livsstil.

Tycker att en beige, svart, marinblå eller grå trench kan vara nog så fin, så vilken som passar dig bäst kan nog bara du avgöra. Det är ju väldigt neutrala och klassiska färger så oavsett vilken du väljer är det ju fortfarande ett rätt så säkert kort.
  • Anonym (?)
    Anonym (Alice) skrev 2020-04-22 13:12:49 följande:
    Om jag inte hade någon trench och bara kunde köpa en skulle jag nog börja med en beige. Men det spelar ju såklart roll hur din garderob ser ut i övrigt och vad som passar din livsstil.

Tycker att en beige, svart, marinblå eller grå trench kan vara nog så fin, så vilken som passar dig bäst kan nog bara du avgöra. Det är ju väldigt neutrala och klassiska färger så oavsett vilken du väljer är det ju fortfarande ett rätt så säkert kort.
    Okej, tack för ditt svar.
  • Anonym (?)

Okej jag vill gärna ha så många svar som möjligtGlad

• Aniiee

Jag har en mörkgrön trenchcoat, nästan svart. Man ser bara att den är grön i solljus typ och bara om man tittar ordentligt.

Jag ska egentligen inte bära trenchcoats, jag är för kort =P

Matcha den med resten av garderoben och dig själv. Svart funkar dock alltid.

I have a growing lack of disgust for you
Svar på tråden Vilken färg är snyggast på trenchcoat jacka?