BF Januari 2021
En tråd för oss som väntar barn i januari!
Plussade idag på BIM -4. Kände att oavsett om det går vägen eller inte är det skönt att ventilera tankar och känslor!
Enligt NC-appen har jag BF 5/1
En tråd för oss som väntar barn i januari!
Plussade idag på BIM -4. Kände att oavsett om det går vägen eller inte är det skönt att ventilera tankar och känslor!
Enligt NC-appen har jag BF 5/1
Finns en grupp på fb som heter gravida med bf januari 2021
:)
Jag har NIPT 30/6, sedan får man vänta på provsvaret typ en vecka.
Redan nervös, hur lyckas ni andra hålla er lugna?
Jag tänker på min ålder (40) och dåliga äggkvalitet och större risker pga det.
Jag har NIPT 30/6, sedan får man vänta på provsvaret typ en vecka.
Redan nervös, hur lyckas ni andra hålla er lugna?
Jag tänker på min ålder (40) och dåliga äggkvalitet och större risker pga det.
Jag har bf 26/1 så bara v 8+4 idag, mår upp och ner, ibland bra och oftast sämre em/kväll. Fryser och brösten ömmar. De är 2, 9 och 12 år :) hur gamla är dina? Hur mår du?
Har du vart på nåt vul?
Jag har bf 26/1 så bara v 8+4 idag, mår upp och ner, ibland bra och oftast sämre em/kväll. Fryser och brösten ömmar. De är 2, 9 och 12 år :) hur gamla är dina? Hur mår du?
Har du vart på nåt vul?
Har du vart på nåt vul?
Någon som är v 12-13? Alla mina symtom har försvunnit jätte orolig
Jag har inskrivning nu på torsdag och Nipt 2/7, samma dag som du då va? Då bör jag va i 10+3. Ja det är nervöst, usch!
Jag är 41, så jag är också äldre. Jag vet inte. Jag brukar oroa mig för det mesta i vanliga fall, men är ändå ganska lugn denna gången och försöker att inte tänka för mycket på det. Det är en väldig skillnad från när jag väntade första barnet, då var jag orolig och nervös i princip hela tiden. Det har nog varit så denna gången att min oro dyker upp när jag väl lägger mig i vul-stolen, innan jag får se och höra att allt är bra.
Sen tänker jag nog längst inne att allt ska vara bra, man vill ju det med hela sitt hjärta.
Bor i Uppsala =) tänkte om ni kunde rekommendera något
Lugn och lugn...är livrädd. Är 43 år... men kan ju inte styra, bara hoppas <3