• Lena08

    Undrar om min pojkvän har knullat med den så kallade bonusdottern.

    Hej!

    Nu kanske det här låter väldigt konstigt, men behöver goda råd.

    Jag har varit ihop med en kille i ungefär 1 år. Första gången vi träffades var hans så kallade bonusdotter där med pojkvän. Andra gången jag träffade dom tyckte jag det spårade ur. Jag trodde nästan min pojkvän skulle hamna i säng med bonusdottern (han är 45 och hon är 19). Det hela började med att hon smekte min pojkväns fötter (meningen var väl kanske att han skulle bli kåt). Sen efter ett tag när bonusdottern satt i soffan så kom han fram och böjde sig ner. Då var deras ansikten mycket nära och det blev en liten puss. Kvällen fortsatte och sen låg dom bredvid varandra i soffan och han sa ?jag älskar dig?. Hon sa ?jag älskar dig också?. Sen blev en till puss. Min pojkvän låg med benet över bonusdottern och höll om henne. Jag fick för mig att dom ville knulla med varandra. Ska tillägga att bonusdottern är väldigt på och besatt av honom.

    Nu skulle jag vilja fråga honom en grej. Undrar hur många gånger han har knullat med henne. Hur ska jag fråga det? Ska jag göra det när han pratar om bonusdottern? Då kanske det är läge.

    Alkohol var inblandat båda gångerna. Jag är gravid förresten med hans första biologiska barn (är 32, men bonusdottern ser äldre ut än vad jag är, själv ser jag lite barnslig ut i ansiktet och måste visa leg när vi är ute på ställen)

  • Svar på tråden Undrar om min pojkvän har knullat med den så kallade bonusdottern.
  • Anonym (op)

    Ja detta låter onekligen lite konstigt.

    Spelar det någon roll hur många gånger de knullat menar du, om de har det?

  • Lena08

    Egentligen inte, men om det händer bara en gång kan jag köpa det. Om han har knullat med henne flera gånger, varför vill han vara ihop med mig då?

  • Anonym (Kärring mot strömmen)

    Om det nu var så att du inte var gravid andra gången ni träffade bonusdottern och de började bete sig konstigt så får du ju ligga som du har bäddat. Att ens komma på tanken att de skulle ha legat med varandra...? Jag skulle gissa att de inte har det iaf för de håller fortfarande på med förspel. Menar du att de pussades på munnen också..? Det skulle inte var ok med mig oavsett om det var en bonusdotter eller någon annan vuxen kvinna.

  • Anonym (Kärring mot strömmen)
    Lena08 skrev 2020-04-26 17:24:30 följande:

    Egentligen inte, men om det händer bara en gång kan jag köpa det. Om han har knullat med henne flera gånger, varför vill han vara ihop med mig då?


    Det spelar väl ingen roll om det var en eller flera gånger? Antingen är det ok att de legat med varandra eller så är det inte det.
  • Lena08

    Ja, de pussades på munnen. Du har rätt i det. Aldrig ok att vara otrogen. Jag kan också tillägga att både min pojkvän och bonusdottern har haft en lite knepig uppväxt. Deras pappor fanns inte där så mycket/inte alls.

  • Anonym (Kärring mot strömmen)
    Lena08 skrev 2020-04-26 17:38:46 följande:

    Ja, de pussades på munnen. Du har rätt i det. Aldrig ok att vara otrogen. Jag kan också tillägga att både min pojkvän och bonusdottern har haft en lite knepig uppväxt. Deras pappor fanns inte där så mycket/inte alls.


    Jag vet inte hur deras bakgrund är relevant..? Det gör liksom ingen skillnad i sak.

    Nu måste jag fråga, menar du att du tror att de haft sex före han träffade dig eller under ert förhållande? För otrohet är som sagt inte alls ok.
  • Lena08

    Jag har ingen aning, men han har berättat om bonusdottern när dom träffades första gången. Hon började klänga på honom direkt. Det kanske har med bekräftelsebehov att göra.

    Dom kanske har knullat både innan vi träffades och efter, om dom nu har gjort det.

  • Anonym (Kärring mot strömmen)
    Lena08 skrev 2020-04-26 17:49:31 följande:

    Jag har ingen aning, men han har berättat om bonusdottern när dom träffades första gången. Hon började klänga på honom direkt. Det kanske har med bekräftelsebehov att göra.

    Dom kanske har knullat både innan vi träffades och efter, om dom nu har gjort det.


    Osunt förhållande, ingen tvekan om saken! Resten är ju bara dina gissningar, det finns egentligen inget som tyder på att de haft sex men jag tycker de beter sig som att de skulle vilja det om ingen (du och hennes pokjvän t ex) stod i vägen och de fick lite mer tid på sig.

    Varför skaffa barn med en sån..? Såg du inga varningssignaler innan? Och varför ens stanna kvar nu?
  • Anonym (Klara)

    Hur ofta träffar ni henne? Hur är relationen med bonusdottern mamma? Hur länge sen var det som dom separerade? Är din pojkvän som en låtsaspappa till denna tjej? Hur länge har du och pojkvännen varit ihop? Många frågor...men det låter långt över gränsen, det du beskriver.

  • Lena08

    Jag har väl stannat kvar för att han inte hörde av sig till bonusdottern på flera månader. Kändes som han på något sätt ville få henne ur sitt liv och leva kärnfamilj med mig. Tror han innerst inne vill ha biologiska barn och inte bonusbarn, men förstår att han känner frustration. Min pojkvän försökte med sitt ex i 9 år och hon blev inte gravid.

    Jag har försökt lämna honom flera gånger, men då ringer han min pappa och säger att allt är skit ungefär. Eller så skickar han sms till min pappa och skriver: Kan du be Lena ringa mig? Jag har även blockerat honom i telefonen, men det hjälper inte heller. Min pojkvän kör med att vi måste vara tillsammans. Han klarar sig inte utan mig (kanske inte använder just dom orden, men det är känslan jag får). Han får verkligen panik om jag lämnar honom och säger att han ska gå och hänga sig.

Svar på tråden Undrar om min pojkvän har knullat med den så kallade bonusdottern.