Inlägg från: Anonym (Hourglass) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hourglass)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Jag har inte Tinder och skulle aldrig skaffa, däremot har jag ett anat kontaktforum för dem med specifika önskemål. Där har jag bara ansiktsbilder. Anledningen är att jag har en otroligt snygg och vältränad kropp med timglasfigur, breda höfter, stor rumpa, smal midja med 6-pack och stora naturliga bröst. Det vill jag helt enkelt inte visa för det får bara den veta som jag fattar tycke för och träffar i r l. Jag vill inte ha drägg efter mig som drägglar efter kroppen, inte för många mail, inga idiotmail som skriver "snygg kropp" utan jag vill prata online seriöst. Sedan, när jag träffas så får ju personen se kroppen (i tighta kläder). Det är liksom en belöning och tilldelas endast den speciella som jag vill träffa. Däremot så visar männen upp sina kroppar, för mig utan tröjor. Det ska vara så tycker jag - jag visar mitt ansikte och männen visar upp sina kroppar för mig nakna för att godkännas. Det blir bättre balans då.

• Anonym (Hourglass)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-29 12:06:27 följande:

Inte så mycket för onaturligt stora bröst och rumpor.

Föredrar naturligt små bröst och rumpor.

Men varför inte Tinder? Du kan välja vilka som ska kontakta dig där.

Ingenting på mig är onaturligt. Det är vad min mamma gav mig. Allt äkta naturligtvis. Och jag gillar inte dig och behöver inte din bekräftelse. Jag skulle aldrig i mitt liv ha Tinder. Tycker jag är för fin och det finns för mycket skräpmän där utan kvalitet eller djup. Men jag är inte heller singel längre för jag har blivit kär, har gjort mitt val. Träffat en riktigt fin man, jag är nöjd och inte ledig längre.
  • Anonym (Hourglass)
    Anonym (Paulina) skrev 2020-04-30 19:17:38 följande:

175 cm lång och 66 kg? Nej, då är du en späd man, tyvärr.

Ja, han är spinkig! Han bör gå till gymmet och bli större och aldrig skriva sin spinkiga vikt så länge som han är lika spinkig som Mr Burns i The Simpsons.
  • Anonym (Hourglass)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 22:31:40 följande:

Då är du sapiosexuell ?

För mig räcker det inte med hjärna. Hon behöver ha en attraktiv kropp också.

Det behöver du också ha, en attraktiv kropp! Gå och träna så du blir stor! Att vara spinkig som Mr Burns är inte bra! Arnold går ju knappast in på gymmet och kommer ut därifrån spinkig som en sticka! Du har 10 kilos undervikt - är du 175 cm bör du väga minst 75 kg. I muskler! Det är inte tjejerna som är stora, det är du som är spinkig och tanig. Dina armar måste ju se ut som tändstickor så som du beskrivit din vikt och längd. Träna upp kraftigare armar så att du inte ser ut som Mr Burns i kroppen där på dejtingsidan!
  • Anonym (Hourglass)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 22:28:39 följande:

Kommer ifrån en tjockis antar jag?

Man är inte spinking med BMI på 21,5. Det är för att 60% av befolkningen är överviktiga. Folk tror att det är normalt att väga 80 kg till 175. Sjuk värld vi lever i...

Arnold Swartzenegger är inte 175 cm med en spinkig vikt på 66 kg. Muskler väger mer än fett. Titta på Anja Perssons lår när hon vann allt hela tiden, se vilka stora muskliga ben! Med dina tändsticksben skulle hon inte vunnit något! Titta på en tjur, där ser du att man kan ha sin vikt i muskler. Vissa män ser också ut så, stora och starka och inget fett alls. Men inte väger de 66 kg lol, de män som gymmar. Skulle ju vara katastrof att bli som en tändsticka efter gym - det är att misslyckas. Du kommer bli snyggare om du väger 80 kg i muskelmassa. Biffa till dig din spinkis!
  • Anonym (Hourglass)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-01 11:55:55 följande:

Mitt problem är att jag inte hittar någon smal kvinna.

Ditt problem är att ingen smal kvinna vill ha dig. För du är spinkig och det är inte populärt med spinkiga män. Om du tränar blir du kraftigare och har större chans. Du konkurrerar ju med vältränade, stora manliga män och du är för liten.
  • Anonym (Hourglass)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-01 13:55:39 följande:

En smal kvinna behöver inte en bodybuilder för att känna sig liten. Däremot så behöver mulliga och feta kvinnor det. Jag misstänker att du tillhör en av dessa kategorier?

Men absolut konkurrensen om smala kvinnor är trots det mycket hårdare.

En smal kvinnavill ha en snygg man. En man är inte snygg om han väger 66 kg till 175 cm. Att vara spinkig man är Inte attraktivt på maknaden.
  • Anonym (Hourglass)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-01 13:55:39 följande:

En smal kvinna behöver inte en bodybuilder för att känna sig liten. Däremot så behöver mulliga och feta kvinnor det. Jag misstänker att du tillhör en av dessa kategorier?

Men absolut konkurrensen om smala kvinnor är trots det mycket hårdare.

Jag tror att eftersom du varesig har längden eller vikten på din sida, bör du endast visa ansiktet på Tinder eftersom alla tjejer, smala som tjocka väljer bort spinkiga små män utseendemässigt. Du ser svag ut när du är så tanig och benig. Det är inte attraktivt att se ut som en lite klen 15-årig pojke i kroppen, om man inte är 15 år. Det är inte tjejerna som är stora, det är du som är extremt tanig, under medel. Dessutom verkar du ha en ätstörning som gör att du tror att din spinkiga lilla taniga kropp är normalviktig. Du tror du är större än vad du är. Om du tittar på sjuka människor så har de din vikt och längd, dvs att vara så spinkig ser ut som en sjukling. Inte något attraktivt någonstans det är därför du inte får attraktiva napp på dejtingsidan. Förbättra din egen kropp först. Eftersom du inte får en match med någon attraktiv tjej beror det på att du själv inte håller måttet utseendemässigt, detmåste du förstå. Det är dig det är fel på och du som har ett stort förbättringsarbete att göra.
  • Anonym (Hourglass)
    riversnroads skrev 2020-05-01 14:54:00 följande:

Det kan också handla om att han inte har ett bildskönt ansikte. Skitsamma om kroppen är vältränad om man ser ut som ett pizzaface med en stor kran till näsa.

Jag är 163 och väger 49 kg. Min man är 186 och väger 100. Han är inte fet så det är ganska drygt att läsa om ts bmikrav.

Om Ts dessutom inte har ett attraktivt ansikte kan han ju inte dessutom se ut som en kort, tanig, spinkig sjukling i kroppen. Då MÅSTE han ju träna upp sig större för att kompensera för ansiktet. Det går ju inte att både vara kort OCH superspinkig. Din man verkar normal, både lång och stor, ger säkert ett gott, friskt intryck, förstår att du valt honom och inte en liten spinkling som Ts som är en liten mygga.
  • Anonym (Hourglass)
    riversnroads skrev 2020-05-01 15:07:50 följande:

Ja, problemet ligger nog mer hos ts än hos tjejerna han föraktar så. Det är lättare att projicera sina problem och leva i förnekelse än att gå till sig själv och jobba på den biten. Det betyder att ts också verkar ha en shitty personlighet.

En bild skulle kanske hjälpa

Ja, exakt. Håller med dig.
  • Anonym (Hourglass)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-04 00:01:10 följande:

Nej, jag ser nog lite äldre ut. Men jag har ett ganska ungt utseende. Har ju samma längd och vikt som sagt.

Killen på bilden såg medelmåttig ut tycker jag och skulle swipat bort. Trist utseende pga ansiktet. Det skulle krävas ett väldigt snyggt ansikte på honom med den där kroppen som är väldigt meddelmåttig och dessutum är kort. De flesta som skrev till mig utan tröja såg bättre ut, var lite mer muskulösa och snyggare, manligare armar och händer. Tycker inte att den där på bilden tjänar på att ragga utan tröja.
  • Anonym (Hourglass)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-04 23:51:49 följande:

Hur ser du själv ut då? Med dina krav? Var inte du överviktig ?

Bättre ut än snubben på bilden och alla mina killar har sett bättre ut än honom på bilden som ser ut som en 4 av 10 eller en 3 av 10. Alla mina killar har sett ut på ett sett så att andra män som jag känner har sagt till mig om mina ex och män "han var snygg den killen". Jag är nöjd, jag är väldigt nöjd. Jag trivs, jag trivs oerhört. Någon har varit ett smalt rangel men ansiktet var skitsnyggt, hans k*k jättestor, han var lång, rik och han klädde sig snyggt i kavaj så ingen såg hur smal han var. Då kan man faktiskt få lov att vara en spinkis under sådana omständigheter som kompenserar och väger upp.
  • Anonym (Hourglass)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-05 09:43:58 följande:

Du svarade aldrig på min fråga? Du är överviktig alltså...

Fråga mina ex och min killa om de tycker det. Det tycker de inte. De är nöjda, jag är nöjd. Du däremot är missnöjd och tar inte till dig att förändra det som du förändra kan - dig själv för att lyckas bättre.

Återkom när du får ett napp i dejtingen.
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild