Inlägg från: Anonym (Nja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nja)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

En sak som också slår mig ofta varför är alla är så sminkade och stilade i håret på bilderna utöver då att kroppen inte är så great så ofta en besvikelse så nu brukar jag kräva chatt med video innan dejt, många som sorteras bort redan då

• Anonym (Nja)

Är ju så att utseendet spelar roll om man ska få attraktion och då är det ju inte så dumt om man får en korrekt bild direkt av personen så nog har TS en bra fråga...

• Anonym (Nja)

Är ju så att utseendet spelar roll om man ska få attraktion och då är det ju inte så dumt om man får en korrekt bild direkt av personen så nog har TS en bra fråga...

• Anonym (Nja)

Dejtat en hel del och TS har rätt i mycket är också irriterad på att man som kvinna inte kan visa en ärlig bild...Sen har jag också den här grejen att jag ??drar mig för lite äldre kvinnor tror TS har samma smak vi attraheras av en snygg ung vältränad kropp helt enkelt

• Anonym (Nja)

Dejtat en hel del och TS har rätt i mycket är också irriterad på att man som kvinna inte kan visa en ärlig bild...Sen har jag också den här grejen att jag ??drar mig för lite äldre kvinnor tror TS har samma smak vi attraheras av en snygg ung vältränad kropp helt enkelt

Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild