Inlägg från: Anonym (Jisses) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jisses)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-28 18:37:20 följande:

Varför saknar så många kvinnor helkroppsbild på Tinder? Det är jäkla tidskrävande att hålla på googla upp dom eller att träffa dessa.

Alla gånger har så har ingen varit smal. Även om man fortsätter att hoppas...

Varför inte spara båda tid och ge en rättvisande bild av er själva? Jag fattar det inte.

Du vill alltså ha mindre hjärna och mer utseende på tjejen?
    Är du så jävla kroppsfixerad så du inte vill lära känna tjejen ifråga?
    Du är säkert limmad framför TV när Paradise "se mig",Häxorna på beachen och dylika skit program visas...Omgjorda människor som söker bekräftelse för taskig barndom. Där har du verkligen mindre hjärna och jaa,,vandrande silicon individer och hormonstinna bäbisar,,,,,
    Men om du bara ska bomba med dom,,då har väl inte kroppsformen nån betydelse,eller? För det är som man säger,kuken har inga ögon,,,
  • Anonym (Jisses)
    Anonym (Hourglass) skrev 2020-04-29 12:13:23 följande:
    Ingenting på mig är onaturligt. Det är vad min mamma gav mig. Allt äkta naturligtvis. Och jag gillar inte dig och behöver inte din bekräftelse. Jag skulle aldrig i mitt liv ha Tinder. Tycker jag är för fin och det finns för mycket skräpmän där utan kvalitet eller djup. Men jag är inte heller singel längre för jag har blivit kär, har gjort mitt val. Träffat en riktigt fin man, jag är nöjd och inte ledig längre.
    Tyckte du skrev i inlägget ovan att  du har annat kontaktforum,,,
    Och i detta inlägg att du träffat en man,,på bara en liten stund oxå.
    Eller du kanske är lite otrogen?? Det verkar du inte vara "för fin" för,,men det kanske är det du menar med kvalitet och djup??
  • Anonym (Jisses)
    Anonym (QT89) skrev 2020-04-29 13:40:52 följande:

Jag är mer trött på alla tjejer som har bild på 50% av ansiktet utanför bilden och 100% boobs med i bilden. Liksom visst bröst är vackert men är det de enda dom har o erbjuda för att flirta? Är dagens kvinnor/tjejer så värdelösa på att presentera sig?

Precis rätt !!
    Och samma tjejer är,om 30 år,fortfarande singlar och fortfarande lika hjärnbefriade. Tror sig vara guds gåva till mannen med omgjorda tuttar och sniglar till läppar,,
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild