Trött på tjejer utan helkroppsbild
För min del handlar det helt ärligt om att det är lättare att ta en selfie än att be en kompis att ta en snygg helkroppsbild. Jag tycker bilder som man tar på sig själv i spegeln med mobilen ser så patetiskt ut.
När jag använde Tinder la jag ändå ut några helkroppsbilder bara för att låta killarna få ett hum om hur jag ser ut. Jag är kurvig (på riktigt. Jag är alltså inte tjock). Jag har inte något fett alls på magen, men har bröst, lår och rumpa. Och jag är vältränad, så jag har en rätt snygg kropp för de som gillar kurvor. Gillar man skinny är jag inte rätt person, så försöker undvika att något tror att jag är det. Jag har alltid undvikit att visa upp brösten på Tinder. Män har en tendens att bli besatta när de ser dem och jag vill inte ha den formen av uppmärksamhet. Mitt ansikte är min bästa tillgång och jag kommer ganska långt med det. Börjar jag visa hur kroppen ser ut får jag bara massa kåta meddelanden. Usch. Så helkroppsbilderna är påklädda. Nackdelen med snygga kurvor är att det ser ut som att man försöker utmana sexuellt nästan oavsett vad man har på sig.