• Oerhörd

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Jag skriver att jag är tjock och inte tränar, vilket inte är sant, men det handlar om vilken sorts personer jag vill träffa... Jag håller mig i hyfsad form av andra anledningar än för att se snygg ut, mest för att orka med andra och roligare aktiviteter.

Om du själv tycker att du är otrevlig som vill veta hur någon annans kropp ser ut innan ni ses så är du nog det. De personerna har antagligen hoppats på att du menar allvar med din flirtiga chatt och ditt intresse för dem som personer. Enda tipset jag har är att vara tydlig med vad du söker, jag swipear vänster direkt vid formuleringar som: jag gillar att träna och det gör du också. För det gör jag ju inte, jag gillar inte alls folk som har träning som intresse, och förutsätter att om han letar en tjej som gillar att träna så ska hon också se ut att göra det. Såna personer intresserar mig inte. Rätt enkelt egentligen.

• Oerhörd
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-03 13:33:27 följande:

De smala behöver ju inte veta mitt tänk. Det är väl dumt att sortera ut smala också? Då finns ju ingen tjejer kvar ...

Lite finkänsla måste man ju ha ?

Nej, men andra skulle spara mycket tid på att visa en helkroppsbild...

Jag för min del tycker att det är skitirriterande när folk döljer tänk som de till och med själv skäms över, vore väldigt skönt om ni skrev ut det så att vi som vill slippa er slipper ödsla tid på att bli lurade till en högerswipe...
  • Oerhörd
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-04 23:51:49 följande:

Hur ser du själv ut då? Med dina krav? Var inte du överviktig ?

Vad spelar det dig för roll hur hon ser ut? Hon verkar inte vara intresserad av dig.
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild