Inlägg från: Anonym (jessicabiel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jessicabiel)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Ja, alla jag träffat från nätet har varit större än man trodde. För de hade bara ansiktsbild, och ofta en bild uppifrån så man såg ner i urringningen.

• Anonym (jessicabiel)
    CitronTulo skrev 2020-04-29 08:30:34 följande:

Kan ju vara så att alla tjejer inte vill bli bedömda efter sin kropp utan vill visa att de har andra (viktigare?) egenskaper?
    Om man vill något mer än att ligga bara..

Du menar som tjejer bedömer killars kroppar?
  • Anonym (jessicabiel)
    CitronTulo skrev 2020-04-29 09:07:47 följande:
    Precis! Men nu frågade TS om tjejer, så då svarade jag ju på det..
    Killar kanske inte heller vill bli bedömda utifrån sina kroppar.
  • Anonym (jessicabiel)
    CitronTulo skrev 2020-04-29 10:38:57 följande:
    Har jag påstått det då?
    Det är ok för att tjejer att kommentera och klanka ner på killars kroppar.
    Många tjejer ser inte ut som Jessica Biel, därför visar de bara ansiktet och lite urringning.
    För tjejer vet att killar gillar tuttar, och tjejer marknadsför sig själva på dejtsajter.
    Däremot vill de inte visa att de har mage och tjocka lår. En kille som vill ha henne ska gilla henne för den hon är, inte bara kroppen.
    Själv tycker hon att killar ska vara i bättre form än hon är.
  • Anonym (jessicabiel)
    Anonym (Paulina) skrev 2020-04-29 11:28:39 följande:

Jag är tjej och min erfarenhet är att tjejer som har fina ansikten men rätt fula kroppar bara postar ansiktsbilder. Både på Fb, Insta och dejtingsidor. Medan tjejer sommar snygga kroppar har med foton på kroppen också.

Så är det.
  • Anonym (jessicabiel)
    Anonym (Mansgris) skrev 2020-04-29 11:43:35 följande:
    Du verkar vara oerhört ytlig och bara se kvinnor som sexobjekt.
    Nej, många killar som tycker om sex med tjejer, och inte ytliga för det. Det är faktiskt en av livets höjdpunkter. Du borde prova.
  • Anonym (jessicabiel)
    Moder1 skrev 2020-04-29 22:18:22 följande:

Jag hade inte valt att dejta en man som visar sig bar på en dejtingsida.

Liksom jag inte hade lagt ut bild på något mer än mitt ansikte .

Jag visar mig för min partner/blivande partner.

Ytlighet går bort.

Så ett enkelt sätt att rensa ut ytliga är att inte visa brösten/urringningen.

Ja, det är enkelt att se vilka tjejer som är ytliga, de har urringat på bild.
  • Anonym (jessicabiel)
    Anonym (Tinder) skrev 2020-04-30 07:15:18 följande:
    Fel. Många tjejer är ytliga även utan att visa brösten. Tänk den klassiska selfien med ankläppar, hårdsminkad, lösögonfransar och färgat hår... 90% av Tinder alltså...
    Det är enkelt att se vilka tjejer som är ute efter sex, de har urringat på bild.
  • Anonym (jessicabiel)
    Anonym (Tinder) skrev 2020-04-30 07:36:22 följande:
    Fel igen.
    Det är enkelt att se vilka tjejer som är ute efter sex på en dejt, de har urringat.
  • Anonym (jessicabiel)
    Anonym (Tinder) skrev 2020-04-30 08:54:15 följande:
    Ännu mera fel
    Nej. Kvinnor säger det själva. Har hon urringat så ska mannen fatta att hon vill.
  • Anonym (jessicabiel)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-29 20:14:39 följande:
    Du ska ju göra reklam för dig. Om du vill locka till dig frilufts tjejer så funkar säkert fiskebilder bra.

Jag tycker det är bra att man har bilder på sina hobbys . Det säger ju lite om personen också. Två flickor i en smäll . Du visar din kropp och dina intressen.
    En tjej jag träffade var BBW (big beautiful woman), hon var bäst i sängen. Hon gillade att fiska.
  • Anonym (jessicabiel)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 12:10:04 följande:
    Näe, det är inte lätt att hitta smala över 30 år. Tyvärr verkar även många unga vara överviktiga. Även om smala är vanligare bland unga.

Jag är dock för gammal för de flesta tjejer under 25 år. Då jag snart fyller 40.
    Vill du ha en tjej som är som de flesta? Guldkornet kanske finns bland tjejerna som gillar äldre.
  • Anonym (jessicabiel)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 10:12:00 följande:
    Ja, du ser. Det verkar ju finnas någon för alla.

Så det är ju bra om BBW kvinnor visar helkroppsbild så kan jag sortera bort dom och du ligga med dom. Win win ... ingen behöver ödsla sin tid.
    Ja, hon hade inte varit första valet om man går efter antal kilon. Men blev annat när jag lärde känna henne. Och så skön som hon var, och de stora härliga brösten oj oj...
  • Anonym (jessicabiel)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 12:33:00 följande:
    Jag har ju flera helkroppsbilder där jag löptränar och andra där man ser att jag är smal/vältränad.  
    Får ju mycket likes sen jag började träna.  Så tjejer är som sagt lika ytliga.  Men de flesta är som sagt mulliga/tjocka eller bor för långt ifrån. 
    Ja, sant. Tjejer påstår att killar är ytligare. Jag har alltid varit mer fit än tjejerna jag träffat. 
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild